Ga naar inhoud

GTA Vice City wordt platinum?


Aanbevolen berichten

GTA Vice City komt op 16 mei uit. Dynabyte heeft de datum op hun site staan. Of het een platinumeditie zal zijn weet ik niet. De systeemeisen van het spel kan je op [url]http://www.gamevillage.nl/gm/archives/00000826.html[/url] vinden. Maar of die kloppen weet ik nog zo net niet want de systeemeisen van GTA 3 klopten ook niet helemaal, maar ja we zullen wel zien.
Link naar reactie
[quote:f48b56aa8f="Count Uilesnor"]Gisteren wilde ik GTA VC kopen bij de mediamarkt. Het spel lag niet in de schappen, dus ik vroeg de verkoper of ze het echt niet hadden. Deze vertelde me dat het spel in mei in een platinum-versie uit zou komen. Weet iemand anders hier al van? Het lijkt me zo snel namelijk.[/quote:f48b56aa8f] Bedoel je dan voor de ps2 of PC? Want als het voor de pc is, zou ik echt niet weten waar platinum voor staat. Maar als het van de ps2 is, is het misschien een herziende editie(?)
Link naar reactie
Om nog preciezer te zijn : het 'Platinum'-label is voor die spellen waarvan een X aantal units verkocht is. Ik weet niet hoeveel men er voor nodig heeft, maar het is flink wat waardoor je feitelijk alleen spellen zult terugvinden die vrij goed zullen zijn. 't is dus niet een label in de zin van 'we motte die ouwe troep kwijt' ;)
Link naar reactie
[quote:b219930093="computer_nerdo"][quote:b219930093="rombaft"]klinkt misschien simpel, maar als het voor de ps2 is ga dan gewoon naar een andere winkel waar ze de game wel nog liggen hebben.[/quote:b219930093]anders kan je hem wel van internet bestellen,das VAak ook nog goedkoop ook :D[/quote:b219930093] het komt op de zelfde uit BV GTA3 VC 40 Euro als je het besteld komt er 11 euro ofzo verzend koste bij
Link naar reactie
[quote:397d767140="rombaft"]klinkt misschien simpel, maar als het voor de ps2 is ga dan gewoon naar een andere winkel waar ze de game wel nog liggen hebben.[/quote:397d767140] Ik doelde inderdaad op het spel voor de ps2. Het ging mij erom dat ik me afvroeg of het spel inderdaad in platinumversie zou uitkomen. Andere platinumversies zijn volgens mij toch spellen die al wat langer op de markt zijn, zoals Grand Turismo 4 of Tekken 4. Maar GTA VC is toch nog vrij nieuw dacht ik.
Link naar reactie
GTA3 platinum? Die heb ik nog niet gezien. Vandaag ben ik weer bij de mediamarkt geweest en toen hadden ze VC weer volop (gewone versie). Aangezien ik aan het begin van een week vakantie sta en VC bij de mediamarkt tien euro goedkoper was dan bij andere winkels waar ik geweest was, heb ik 'm maar gekocht.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...