Ga naar inhoud

Games op je laptop


Aanbevolen berichten

'k begriijp niet goed waarom je daar een site voor nodig hebt, voor een laptop gelden dezelfde regels als voor een gewone pc, systeemvereisten moeten voldoen, nadeel daaraan is dat je bij een laptop voor je hardware zowat het dubbele betaald, plus dat tijdens gamen je systeem zwaar belast en je batterij op de kortste keren zal op zijn daar nog eens bij dat je moet gamen met zo'n mousepad (tenzij je een losse muis bijkoopt) en dat uw toetsen heel onhandig dicht bij elkaar staan. enige voordeel dan, tja 't is een laptop en je kunt hem overal meenemen.
Link naar reactie
Sja wat voor laptop heb je? Op mijn laptop kan ik alles spelen wat m'n desktop ook aan kan, maar er zijn er ook genoeg die niet over een fatsoenlijke 3D kaart beschikken en dan blijf je bij 2D games zitten. Dus wil je erop gamen 1 kopen met fatsoenlijke 3D kaart (minstens M7 maar beter al GeForce 4 Go of Mobile Radeon 9000) ... kost een paar cent maar dan heb je ook wat :)
Link naar reactie
[quote:e9d2406a26="Speedy"]Sja wat voor laptop heb je? Op mijn laptop kan ik alles spelen wat m'n desktop ook aan kan, maar er zijn er ook genoeg die niet over een fatsoenlijke 3D kaart beschikken en dan blijf je bij 2D games zitten. Dus wil je erop gamen 1 kopen met fatsoenlijke 3D kaart (minstens M7 maar beter al GeForce 4 Go of Mobile Radeon 9000) ... kost een paar cent maar dan heb je ook wat :)[/quote:e9d2406a26] Ik practisch niets... Maar ja... ik heb dan ook een Celeron 333 met NT4 ... :o Niet mijn keuze.. maar van m'n werk... (en voordat iemand zegt dat het voor WERK is... ik wil ook wel eens ontspanning ;) )
Link naar reactie
[quote:fd68bc948d="rombaft"]nog iets, als je een zwaar spel speelt op je laptop stel je laptop dan op een tafel of iets ergelijks en niet op je billen want zo'n laptop die een hele tijd stressed draait word naar 't schijnt aardig heet[/quote:fd68bc948d] was een keer op het nieuws dat iemand z'n geslachts orgaan had verbrand omdat z'n laptop zo warm werd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
[quote:99ebb91f5f="computer_nerdo"][quote:99ebb91f5f="rombaft"]nog iets, als je een zwaar spel speelt op je laptop stel je laptop dan op een tafel of iets ergelijks en niet op je billen want zo'n laptop die een hele tijd stressed draait word naar 't schijnt aardig heet[/quote:99ebb91f5f] was een keer op het nieuws dat iemand z'n geslachts orgaan had verbrand omdat z'n laptop zo warm werd :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:[/quote:99ebb91f5f] OMG ... :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...