Ga naar inhoud

zelfs veel sheaters in generals


Aanbevolen berichten

We hebben het hier over cheats he dat het minder leuk word als veel mensen cheaten dat is waar..... Maar jullie zeggen dat je er wel is mee te maken heb gehad... Maar ik nog nooit :roll: Jullie hebben het hier o.a over Generals, Tiberian Sun en Red Alert 2 Ik zoek met het lazerus naam enkele cheat voor deze game's.... Wij hebben thuis een netwerk en spelen best vaak multiplayer games tegen elkaar.... NU mijn vraag ik heb echt alles afgezocht naar werkende cheats voor deze games maar het enigste wat ik kan vinden zijn van die FAQ's en walkthroughs.... Kan iemand mij hiermee helpen, weet iemand waar ik ze nu vandaan kan halen? Alvast bedankt!!
Link naar reactie
[quote:9bea4440f4]NU mijn vraag ik heb echt alles afgezocht naar werkende cheats voor deze games maar het enigste wat ik kan vinden zijn van die FAQ's en walkthroughs.... Kan iemand mij hiermee helpen, weet iemand waar ik ze nu vandaan kan halen? Alvast bedankt!! [/quote:9bea4440f4] dit topic ging er hem over dat er geklaagd word over het online cheaten en jij begint hie een beetje te vragen waar je die cheat kunt vinden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...