Ga naar inhoud

zelfs veel sheaters in generals


Aanbevolen berichten

Ik had het al eens aangehaald dat er in dit spel cheats gebruikt worden in de multiplayer, merkte ik bij een kerel die op een vijftal min 160000 credits verzamelde en en enorme basis gebouwd had, nu merkte ik nog twee cheats op , als je bv een detention camp bouyw zie je alles, wel nu had er een 3 ioncannons, en een redelijk grote basis en ongelooflijk veel patriotmissiles, het toppunt was, hij had slechts 2 powerplants????? en daarnet kwam ik nog dit tegen, iemand gebruikt zijn ioncanon en dit ging zo maar 1.5 minuten door, de helft van mijn basis eraan, toen ik hem uitschold voor cheater zei hij hetvolgende, everyone does it, live with it!!! dit spel is niet meer voor de beste speler maar voor diegene die de beste trainers heeft. Ik geeft het op, online cheaten verziekt het spel. spijtig dat westwood/ea games het zo makkelijk gemaakt hebben om te cheaten in dit spel
Link naar reactie
Ik heb er gelukkig niet veel last van gehad,... maar waarschijnlijk omdat ik het na 1 maand spelen allemaal wel had gezien. Toch zijn alle cheats die je noemt mij bekend. Dan zijn er ook nog de profile hacks,... waar een n00b kan inloggen met 500wins en 0 losses, en toch als een n00b spelen. En een disconnection hack. Waar een speler die verliest het spel bij de host laat ophangen en iedereen gedisconnect word.
Link naar reactie
Dit was altijd al een probleem. Bij Red Alert2 liep het zelfs de spuigaten uit. Volgens mij kon je, als je niet cheatte niet eens onder rang 1000 komen, zo erg. Jammer dat ze niet inmiddels de boel helemaal hebben dichtgetimmerd, zo is de lol er nl. snel af. Enne "everyone does it, live with it": Ach, zou hij er trots op zijn door met cheaten te winnen? Ik niet, jij ook niet rombaft en ik denk dat er bij die cheaters zelf ook iets knaagt. Bij de meesten dan. Sommige mensen schijnen zo misselijk te zijn dat ze het zelf niet doorhebben dat ze door iedereen ver8 worden maar die zijn "beyond help", eh, hoe zeg je dat ook al weer in het nederlands? :oops: //edit: hee, senior. [img:ae5f9f4f8a]http://www.smileys.nl/images/small/beweeg/39.gif[/img:ae5f9f4f8a] En dat al na een jaar! :wink:
Link naar reactie
uuu je hebt toch Save Replay als ik het goed heb. Nou als Westwood wat aan cheaters zou doen zoals bij Blizzard (Diablo 1,2, Warcraft 3) dan moet je dus die replay naar westwood kunnen zenden onder vermelding van: abuse. Die gene krijgt een waarschuwing of die gene krijgt een ban op zijn CD-key. Maar dit helpt niet voor lang, want als ze cheats kunnen vinden kunnen ze ook CD-key's vinden. Ik snap eigenlijk niet waarom er zoiets als Punkbuster niet bij westwood word gebruikt. Dit programmatje zit bij Return To Castle Wolfenstein en heeft wel geholpen tegen cheaters, maar ook niet voor lang natuurlijk. Ja niks kan tegen scripedkiddies. Succes met spelen en meschien komen we elkaar nog eens tegen. Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
Ik vind het onbegrijpelijk lomp van Westwood en EA. Uiteindelijk gaat dat cheaten tegen ze werken. Veel mensen kopen het spel voor de online mogelijkheden, want wat is nu leuker, op games gebied dan, dan je krachten meten met een ander persoon. Echter na een tijdje ben je als gamer gefrustreerd en gooi je het spel in de kast omdat er super gecheat wordt. Gevolg... de volgende keer laten de gamers het spel wel lekker in de winkel liggen. Laten ze bij Westwood en EA een voorbeeld nemen aan Blizzard, die neemt wel de moeite om cheaters zo veel mogelijk te weren en hen zelfs het vuur aan de schenen te leggen door cd-keys te blokkeren, dat is nog eens ballen tonen!
Link naar reactie
ik kon het toch niet laten om nog eens te spelen en trof ik wel weeral zeker maar nu zat het zo, blijkbaar had die kerel zelf een map gemaakt in de worldbuilder maar aan hun kant lagen er drie suplie's en aan onze slechts 2, dit was nog niet alles, blijkbaar had ie nog zo'n kratjes aan hun kant gelegd, die als je ze neemt veranderen in tanks, zo had hij ook vanaf de start zo'n 25 tanks
Link naar reactie
[quote:fccea56427]Waarom wel in C&C Generals[/quote:fccea56427] Tja, c&c heeft een geschiedenis van online cheaten. Maar nogmaals: het is vreemd dat men bij EA er niets aan gedaan heeft sinds RA2. Bij generals is het nog veel slechter geworden. Dus: C&C niet meer kopen tot er wat aan gedaan wordt, want zo is alle lol eraf. Cheaten is gewoon de doodsteek voor de serie. punt! :evil:
Link naar reactie
[quote:912eeddfcd="IMworthy"][quote:912eeddfcd]Waarom wel in C&C Generals[/quote:912eeddfcd] Tja, c&c heeft een geschiedenis van online cheaten. Maar nogmaals: het is vreemd dat men bij EA er niets aan gedaan heeft sinds RA2. Bij generals is het nog veel slechter geworden. Dus: C&C niet meer kopen tot er wat aan gedaan wordt, want zo is alle lol eraf. Cheaten is gewoon de doodsteek voor de serie. punt! :evil:[/quote:912eeddfcd] Je moet het spel sowieso niet kopen, want het zuigt zwaar :-)...
Link naar reactie
Dat denk ik niet! Ik denk dat ze iets te veel AL hebben. Ze zien dat een brug of doorgang door andere geblokkeerd is waardoor ze een andere weg nemen.( wat niet de bedoelings is )en waar veel mensen last van hebben. Bij Red Alert was het ook zo maar konden ze niet zo goed denken en gingen de tanks enzo acherelkaar aan. Gewoon weeer een patch om de AL weer omlaag te zetten. Groeten, NoNoAD
Link naar reactie
[quote:c6d000c3a4="NoNoAD"]Dat denk ik niet! Ik denk dat ze iets te veel AL hebben. Ze zien dat een brug of doorgang door andere geblokkeerd is waardoor ze een andere weg nemen.( wat niet de bedoelings is )en waar veel mensen last van hebben. Bij Red Alert was het ook zo maar konden ze niet zo goed denken en gingen de tanks enzo acherelkaar aan. Gewoon weeer een patch om de AL weer omlaag te zetten. Groeten, NoNoAD[/quote:c6d000c3a4] Ik bedoel dus het feit dat de brutal ai alleen rusht, en vervolgens zichzelf opspeelt. In Twilight flame bijvoorbeeld is het niet bepaald moeilijk on tegen 5 of meer brutals te winnen. Je moet alleen een half uur jezelf ingraven, en dan zijn hun supplies op, en doen ze niks meer. En het feit dat als je de AI in een team zet ze toch supplies van elkaar stelen, waardoor er maar 3 van de 6 ai's gevaarlijk zijn. De AI valt steeds op dezelfde plaats aan, met steeds dezelfde units. Age of empires van 1996 kon dat al!
Link naar reactie
[quote:554f5f1875]e moet het spel sowieso niet kopen, want het zuigt zwaar[/quote:554f5f1875] In vergelijk met de voorgangers wel. heb zelf ook aardig lopen vloeken. Blijft dat ik een groot fan van het genre blijf. CD's zijn helaas kapot dus multiplayeren zit er niet meer in. En dat terwijl dat nog wel leuk is. (zonder chaeters dan). Singleplay is zwaar bagger.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...