anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Delen Geplaatst: 18 april 2003 Dit is een andere post dan net, dat probleem heb ik opgelost. Nu blijkt dat de computer gewoon niet veel atie onderneemd of domweg een hoofdkwartier inrijdt zonder te schieten. Ik heb de map size al verkleind van 600x600 naar 500x500. Maar heeft niet geholpen er is er n zelf 1 die geen geld gaat verzamelen :-?. En allen een powere, barack en wat mannetjes bouwt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 april 2003 Ik dacht dat dat normaal was bij C'n'C Generals AI? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2003 Dit is idd een welbekend probleem! De Ai doet op de meeste zelfgemaakte maps NIKS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2003 2 van de 5 AI doen alleen een power plant en een barrack maken waarvan 1 bij m ij in het team en 1 bij de ander. (player e en 4) Mijn ally bouwt veel units maar geen tech center, dit komt denk omdat hij niet wordt aangevallen. Ik denk dat ik toch weer van die inner en outer velden ga maken misschien dat ze het dan beter doen, ik kwam ookk ambush hints enzo tegen, misschien dat die helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 Je moet: innerpermiter1 etc.., outerpermitter1 etc..., combatzone, skirmishworld maken en een hoop waypoints adden. Als je dit hebt gedaan dan moet je edit player =» add skirmish players doen. Dan moet de AI werken. Werkt de AI niet ga dan naar [url]http://www.cncden.com/worldbuilder/[/url] voor een tutorial. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 Bedankt voor de tips alhoewel ik van de laatste 2 nog nooit had gehoord, ik zal de tutorial eens lezen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 [url]http://home.kabelfoon.nl/~mjgdg/generals%20maps/[/url] een 2 playermap van mij met werkende AI. De AI is niet superslim maar hij werkt wel :D Als je de map opent met de worldbuilder kan je zien hoe het ongeveer eruit moet zien. P.S: ik heb het "almost human" AI script van RVMECH hiervoor gebruikt en je hebt de hacker area niet nodig en de waypoints "Special1"etc.. ook neit nodig. Dit script staat ook op [url]www.cncden.com[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 april 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2003 op sommige mappen heb je idd dit probleem, ik heb zelfs al gehad dat ik 2 sec nadat het spel begonnen is de computer al verslagen is ondanks hij of ik nog niets gedaan heb Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 [quote:5017887b2f="rombaft"]op sommige mappen heb je idd dit probleem, ik heb zelfs al gehad dat ik 2 sec nadat het spel begonnen is de computer al verslagen is ondanks hij of ik nog niets gedaan heb[/quote:5017887b2f] Beveiliging van C&C tegen kopieren. Zoek een ander serienummer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 [quote:df140fcc5a] Zoek een ander serienummer.[/quote:df140fcc5a] HAHA, jij wordt zometeen op de virtuele brandstapel gezet, tenminste dat gebeurd er met mij als ik zoeits zeg :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2003 [quote:38877841d7]http://home.kabelfoon.nl/~mjgdg/generals%20maps/ een 2 playermap van mij met werkende AI. De AI is niet superslim maar hij werkt wel Als je de map opent met de worldbuilder kan je zien hoe het ongeveer eruit moet zien. P.S: ik heb het "almost human" AI script van RVMECH hiervoor gebruikt en je hebt de hacker area niet nodig en de waypoints "Special1"etc.. ook neit nodig. Dit script staat ook op www.cncden.com[/quote:38877841d7] Hoe install ik zo'n map? Ik weet dat hij in user/mijn doc~/cnc generals/maps moet maar hoe zet ik hem erbij in de ini enzo? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2003 niet in .ini file zetten maar in de mijn documenten/generals/maps doen dan Generals opstarten en dan bij unoficial maps kijken dan moet hij daar staan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2003 Je snapt denk ik niet wat ik bedoel, elke map daar staat weer in een map. Als je voortaan de map (windows) meeneemt in je zipje dan is dat handiger. In de .ini staat een opsomming van de maps die je hebt, maar dat kan generals waarschijnlijk zelf updaten. Toch, in welke map staan bij jou de .tga's generals/maps/.../blabla.tga Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen