Ga naar inhoud

Computer doet niet veel op zelfgemaakte map C&C generals


Aanbevolen berichten

Dit is een andere post dan net, dat probleem heb ik opgelost. Nu blijkt dat de computer gewoon niet veel atie onderneemd of domweg een hoofdkwartier inrijdt zonder te schieten. Ik heb de map size al verkleind van 600x600 naar 500x500. Maar heeft niet geholpen er is er n zelf 1 die geen geld gaat verzamelen :-?. En allen een powere, barack en wat mannetjes bouwt.
Link naar reactie
2 van de 5 AI doen alleen een power plant en een barrack maken waarvan 1 bij m ij in het team en 1 bij de ander. (player e en 4) Mijn ally bouwt veel units maar geen tech center, dit komt denk omdat hij niet wordt aangevallen. Ik denk dat ik toch weer van die inner en outer velden ga maken misschien dat ze het dan beter doen, ik kwam ookk ambush hints enzo tegen, misschien dat die helpen.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Je moet: innerpermiter1 etc.., outerpermitter1 etc..., combatzone, skirmishworld maken en een hoop waypoints adden. Als je dit hebt gedaan dan moet je edit player =» add skirmish players doen. Dan moet de AI werken. Werkt de AI niet ga dan naar [url]http://www.cncden.com/worldbuilder/[/url] voor een tutorial.
Link naar reactie
[url]http://home.kabelfoon.nl/~mjgdg/generals%20maps/[/url] een 2 playermap van mij met werkende AI. De AI is niet superslim maar hij werkt wel :D Als je de map opent met de worldbuilder kan je zien hoe het ongeveer eruit moet zien. P.S: ik heb het "almost human" AI script van RVMECH hiervoor gebruikt en je hebt de hacker area niet nodig en de waypoints "Special1"etc.. ook neit nodig. Dit script staat ook op [url]www.cncden.com[/url]
Link naar reactie
[quote:5017887b2f="rombaft"]op sommige mappen heb je idd dit probleem, ik heb zelfs al gehad dat ik 2 sec nadat het spel begonnen is de computer al verslagen is ondanks hij of ik nog niets gedaan heb[/quote:5017887b2f] Beveiliging van C&C tegen kopieren. Zoek een ander serienummer.
Link naar reactie
[quote:38877841d7]http://home.kabelfoon.nl/~mjgdg/generals%20maps/ een 2 playermap van mij met werkende AI. De AI is niet superslim maar hij werkt wel Als je de map opent met de worldbuilder kan je zien hoe het ongeveer eruit moet zien. P.S: ik heb het "almost human" AI script van RVMECH hiervoor gebruikt en je hebt de hacker area niet nodig en de waypoints "Special1"etc.. ook neit nodig. Dit script staat ook op www.cncden.com[/quote:38877841d7] Hoe install ik zo'n map? Ik weet dat hij in user/mijn doc~/cnc generals/maps moet maar hoe zet ik hem erbij in de ini enzo?
Link naar reactie
Je snapt denk ik niet wat ik bedoel, elke map daar staat weer in een map. Als je voortaan de map (windows) meeneemt in je zipje dan is dat handiger. In de .ini staat een opsomming van de maps die je hebt, maar dat kan generals waarschijnlijk zelf updaten. Toch, in welke map staan bij jou de .tga's generals/maps/.../blabla.tga
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...