Ga naar inhoud

FS2002 fans! tips?


Aanbevolen berichten

Ik ben het ook niet helemaal met je eens, ik denk dat ik het na een kwartier dan wel heb gezien.. Als voorbeeld noem in SOF2, dat klinkt een beetje rot omdat jijdaar een clan van hebt, maar omdat er totaal geen verhaal in zit. Een schietspel speel je puur voor het amusement, de spanning; je wilt steeds beter worden. Je ziet het, Counterstrike is echt lelijk en is nog steeds het meest gespeelde spel online. Je speelt in groepsverband wat voor afwisseling zorgt. Een flightsimulator werkt hetzelfde. Het is niet de spanning, maar de gedachte dat je handmatig een Boeing aan de grond kunt zetten, zonder dat je halsbrekende toeren moet maken. Daar gaat het bij mij om. Ik wil een vliegtuig kunnen besturen, een mooie landing maken zonder veel rookwolken. Je moet natuurlijk ook wel een fascinatie voor vliegen hebben. Hiermee wil ik aangeven dat het weldegelijk om het concept gaat, niet zozeer om de graphics. Nog even een linkje leggen :) Deze week nog las ik een bericht in het videokaarten forum, [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=79099&postdays=0&postorder=asc&start=60]zie deze topic[/url] Waarin Hu'uruun naar voren schuift dat de gameplay ook wel belangrijk is, maar krijgt als reply dat je daar niet mee aan kunt komen op het Videokaarten forum. Ik denk dat dat gedeeltelijk hier ook opgaat.
Link naar reactie
Sof2 is idd lastig voorbeeld, als je in SP alles op enorm hoog zet ziet het er echt realistisch uit. Mannetjes grijpen naar hun keel en maken er een complete drama serie van voordat ze neervallen. Een goed voor beeld van slecht grahics goede gameplay is TO. TO is tactical ops (nieuwe SWAT), een mod voor UT en hoe oud is dat niet?. Het beste is nog dat het gratis is!. Toch zal ik zelf eens wat screens zoeken van 2004 of een beta release want ik heb een logitech wingman extreme digital en die gebruik ik nu niet.
Link naar reactie
Maar wat vind je er nu zelf van, kun je dus even je mening geven op mijn vorige post? Ben je nog steeds van mening dat je uren speel plezier kunt hebben aan een dom spel dat er mooi uitziet, of dat je toch de grootste dol beleefd aan een al dan niet lelijk spel, dan een geweldig verhaal/gameplay etc heeft.
Link naar reactie
Mooie graphics zijn wel meegenomen. Toen ik voor het eerst ST-Voyager Elite Force speelde was ik gefacineert door hoe realistisch alles eruit zag maar uiteindelijk was het toch het verhaal dat mij ertoe aanzette om het spel uit te spelen. Met Flight Simulators is het inderdaad iets anders want het gaat daar in de eerste plaast om een realistisch vliegmodel en daarna pas om hoe alles eruit ziet. Een mooi model van een vliegtuig is nog steeds belangrijk en mooie wolken of een wolkenkrabber die eruit ziet zoals in het echt zijn leuke bonussen maar als je in je MD-11 strakke rondje kan draaien rond die wolkenkrabber is de Flight Simulator niets waard.
Link naar reactie
Met andere woorden Falcon 4. Je hebt uiteraard gelijk. Ik had een verschil moeten maken tussen Flight Sims die burger luchtvaart simuleren zoals FS en FlyII en Flight Sims die oorlogsvluchten simuleren. Bij die laatsten zijn de graphics veel blangrijker en zijn de flight dynamics het ondergeschoven kindje.
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...