Ga naar inhoud

c&c generals te sterk


Aanbevolen berichten

hartstikke mooi man.... als het goed is staat er ergens wel in de directory een file genaamd uits.ini oid.. dit heb ik zelf iig al eens gedaan bij C&C tiberian sun.... toen had ik die grote mechs een stuk sneller gemaakt, en ze uitgerust met rocketlauncers.. wel lachen... probleem is alleen, als je teveel veranderd, je de game corrupt maakt, waardoor ie niet meer wil spelen.. dus niet teveel in 1x veranderen, en altijd eerst een backup maken van de ini file..
Link naar reactie
[quote:f0b156a2bb="rombaft"][quote:f0b156a2bb]Ik wil mijn tanks watminder sterk maken. Ik wil wat aanpassingen aanbrengen in het spel[/quote:f0b156a2bb] nu vraag ik me toch af waarom jij je tanks MINDER sterk wil maken????[/quote:f0b156a2bb] Je kunt nu niet bepaald zeggen dat Generals moeilijk is, bij 3 Brutal enemy's in 1 team tegen hebben is nog te winnen. Ik vind het hele slimme oplossing. Ik denk dat ik ook maar eens wat ga aanpassen. Dank je voor de tip Turbulence :)
Link naar reactie
Ik zou niet weten waarom hier een slotje op moet. Er wordt niks gevraagt over eventuele illegela versies. Dit topic gaat over het aanpassen van je ini file. Waarom en met wat voor reden dat is van geen belang. Ik kan mij herrineren dat hier bij tiberian sun en RA2 editors voor waren. Hiermee kon je alles aanpassen van de sterkte van gebouwen tot de sterkte en wapens van tanks. Zo hadden mijn honden rakketten en mijn tanks iron beams oid. Waarschijnlijk is er voor generals ook wel ergens zo'n proggie te vinden. [url]http://www.avault.com[/url] bijvoorbeeld!!! Succes
Link naar reactie
[quote:ac5b772dec]Je kunt nu niet bepaald zeggen dat Generals moeilijk is, bij 3 Brutal enemy's in 1 team tegen hebben is nog te winnen. Ik vind het hele slimme oplossing. Ik denk dat ik ook maar eens wat ga aanpassen. Dank je voor de tip Turbulence [/quote:ac5b772dec] Wil niet vervelend doen maar dan worden de tanks van de tegenstander ook zwakker. Beter is zelf map maken met meer geld bij bepaalde posities En tegen 1 brutal heb je vaak meer last dan tegen 3, omdat die enen net zoveel geld heeft maar neit alles dubel hoeft te bouwen. En niet rushen dan blijft het leuk
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...