Ga naar inhoud

America''s Army


Aanbevolen berichten

[quote:efc47bd1e8="JaFO"]sniper-school is voor watjes. Om dat af te ronden hoef je maar een enkel doel met een schot te raken. Het 'moeilijkste' is om toegang te krijgen tot dat onderdeel. IMHO hadden er best wat bewegende doelen tussen mogen zitten, want nu kun je met wat geluk de eindstreep halen.[/quote:efc47bd1e8] Idd, iedereen kan het halen, da's niet zo'n punt. Snipen in het spel zelf is IMHO veel lastiger, met bewegende doelen. Zelf snipe ik dan nooit, ik speel meestal met M203, wapen wordt meer gebruikt om dekking te geven.
Link naar reactie
ik heb nu de bsic training gedaan, maar voor de andere types moet je online. Nu zijn er via het spel zelf slechts 2/3 servers die helemaal vol zitten. Als ik op gamespy kijk zijn er echt honderden maar als ik die dan launch gebeurd er niks en blijft hij hangen bij het overhalen van de entry, is er soms een neiuwere versie dan de door mij gedownloade 1.5.0?
Link naar reactie
[quote:2cfbee20ab]5. America's Army: Operations 1.50 to 1.60 Patch Essential File Update : This patch is not an official release and has been removed from the service. Please download the Full Version of Operat... 86.7 MB74,9848/22/2002 Download CD More Info[/quote:2cfbee20ab] Dat meen je niet, heb ik voor niets 380 mb gedownload????? Ik had hem via nvidia gedownlaod omdat die altijd snel is blijkt er 1.6 te zijn, werkt deze patcjh nu wel of niet?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...