Ga naar inhoud

TOP 3 verwachte spellen!!


Aanbevolen berichten

Nou ja omdat iedereen hier nu weer post zal ik mijn top drie herschrijven. 1] Homeworld 2 (eind zomer 2003) 2] Mechwarrior 5 (laatst gecancelled maar zal gezien verkoopcijfers wel in de toekomst weer worden opgestart) 3] Baldurs Gate 3 (Nog niets over bekent maar wel aangekondigt, ik schat in kerst 2004 of voorjaar 2005) Wel veel sequals, Ik ken niet veel originele spellen die uit gaan komen. Veel klonen en sequals.
Link naar reactie
  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    219

[quote:fd20802585="sdk"][quote:fd20802585]2: Red alert 4 (generels zuigt), dan kunnen ze beter red alert 2 gebruiken met nieuwe voortuigen ofzo [/quote:fd20802585] Misschien eerst Red Alert 3 Lijkt me wel zo handig. Voor de domme mensen: Generlas is een losstaande serie netzoals je cnc (zonder iets erachter en vervolgens Tiberian sun enzo) had.[/quote:fd20802585] Aangezien wij allemaal zo 'dom' zijn, vind je het vast niet erg als ik je boodschap even vertaal in normaal Nederlands: Generals vormt een aparte serie, net zoals je Command and Conquer had.(alleen de naam, zonder achtervoegsel, daarna kreeg je Tiberian Sun enz.) Hoe komt het trouwens dat alle leuke spellen allemaal voor de zomervakantie (juli/augustus) en daarna gepland zijn? Er is bijna niemand hier die graag een spel wel hebben dat binnekort uitkomt.
Link naar reactie
Het valt wel mee, Tropico 2 is net uit iets daarvoor ANNO1503 over een enkele week Elite Force2 toch geen kleine namen. Misschien vind jij je deze niet zo leuk maar het zijn allemaal opvolgers van grootte spellen. De echte piek tijd voor het uitkomen van spellen is net na nieuw jaar. Deze komen dan in Amerika begin december uit en worden dan één of twee maanden later in Nederland uitgegeven.
Link naar reactie
[quote:4aea154118="The_Picard"]Het valt wel mee, Tropico 2 is net uit iets daarvoor ANNO1503 over een enkele week Elite Force2 toch geen kleine namen. Misschien vind jij je deze niet zo leuk maar het zijn allemaal opvolgers van grootte spellen. De echte piek tijd voor het uitkomen van spellen is net na nieuw jaar. Deze komen dan in Amerika begin december uit en worden dan één of twee maanden later in Nederland uitgegeven.[/quote:4aea154118] Dat noem ik geen 'grote' titels hoor... Wel aardig, maar niks speciaals...
Link naar reactie
[quote:f1e8cfe436="Hu'uruun"]... Hoe komt het trouwens dat alle leuke spellen allemaal voor de zomervakantie (juli/augustus) en daarna gepland zijn? Er is bijna niemand hier die graag een spel wel hebben dat binnekort uitkomt.[/quote:f1e8cfe436] Da's geen echt toeval. De meeste spellen staan gewoonlijk voor het 4de kwartaal gepland vanwege de Kerstman ... //-------------- Top 3 van mogelijk interessante spellen : (1) Stalker : Oblivion Lost (2) SÖLDNER - Secret Wars (3) Breed : [url=http://www.breedgame.de/]info[/url] & [url=http://www.3dgamers.com/dl/games/breed/breeddemo.exe.html]de demo!!![/url] Doomed to fail / dissapoint : (1) Doom 3 : zal alleen vanwege de naam gekocht worden, veel te hoge verwachtingen, herhaling van originele verhaal zonder de originele sfeer zal alles bij elkaar voor een teleurstelling zorgen (2) Half-life 2 : zal voor 90% alleen maar verkopen vanwege de naam van deel 1. Ook hier weer gaan de fans van deel 1 zich blindstaren op screenshots en previews zodat er bij de release niks bijzonders meer te zien is. (3) DukeNukem : Whenever ... dit gaat echt niet meer lukken. Zeker als men de strijd met de twee grote concurrenten (HL2 & D3) ook nog aan moet gaan.
Link naar reactie
[b:0eacab30bf]Top3 verwacht/interessant:[/b:0eacab30bf] [b:0eacab30bf]1[/b:0eacab30bf] - HalfLife2 [b:0eacab30bf]2[/b:0eacab30bf] - DooM3 [b:0eacab30bf]3[/b:0eacab30bf] - Dungeon siege 2 (2004) [b:0eacab30bf]Mijn grote minpunten:[/b:0eacab30bf] [b:0eacab30bf]Halflife 2:[/b:0eacab30bf] Ik vermoed dat de speel duur erg kort zal zijn, erg is/zal een gebrek aan variatie in de levels zijn (allemaal in de straten en gebouwen van City17) De levels zullen erg kort en veel te moeilijk worden. Er zal een levensgroot gebrek zijn aan verhaal. Ik denk dat deze game kan/zal tegen vallen. (De enige manier om het speelbaar te houden is je hitpoints omhoog gooien, alleen dan is het realisme er af, wat hun juist willen nastreven. Of je draait de AI omlaag, maar dan is het weer onrealistisch.) Oftewel ze proberen een perfect spel te maken, maar perfectie bestaat niet. Ze zullen kapot gaan aan het nastreven van perfectie. :cry: [b:0eacab30bf]DooM 3:[/b:0eacab30bf] Ten eerste is er een groot gebrek aan verhaal, de AI sux (wezens van de hel zijn niet slim :wink: ) Ik denk doordat de vijanden zoms op het plafond kunnen lopen, of uit de grond komen ,of zelfs onzichtbaar zijn. Dat het veel te moelijk zal zijn. De game zal zowiso onspeelbaar zijn, doordat met het licht (en het gebrek er aan) het veel te eng en moeilijk zal zijn. Die monsters zijn zo eng dat je elke keer een hartaanval krijgt als zo'n ding weer opduikt. Hun idee van iets onrealistisch(wezens uit hel) heel realistisch(zie gfx) weer te geven zal hun ondergang worden en de game onspeelbaar maken. Perfectie wordt hun ondergang. :( [b:0eacab30bf]Dungeon Siege 2:[/b:0eacab30bf] Ik vermoed dat de GFX worden opgekrikt, het verhaal zal net als in het eerste deel afwezig zijn, AI is er (nouwelijks) niet, realistische damage zal er ook niet zijn. Het RPG element (wat de game officieël is) zal nu voor de tweede keer compleet verkracht worden door een Dungeon Siege titel. Weer een domme hack&slash. :x Deze game lijkt met trouwens best leuk :oops: . Doom 3 en Half Life 2 ga ik ondanks mijn eigen kritiek toch kopen, ik heb het geld al veilig weg gelegt. DungeonSiege2 ga ik illigaal downloaden.
Link naar reactie
Het is maar wat je groot noemt. Persoonlijk vind ik spellen als Half Life en zijn klonen niet eens de moeite waard om uit het rek te halen laat staan te kopen (met uit zondering van EF). De spellen die ik noemde zijn opvolgers van de spellen waar ik veel plezier aan heb beleefd en die stuk voor stuk goed door de pers (spelletjes pers) zijn ontvangen.
Link naar reactie
[quote:b7120a54af="Hu'uruun"][quote:b7120a54af="sdk"][quote:b7120a54af]2: Red alert 4 (generels zuigt), dan kunnen ze beter red alert 2 gebruiken met nieuwe voortuigen ofzo [/quote:b7120a54af] Misschien eerst Red Alert 3 Lijkt me wel zo handig. Voor de domme mensen: Generlas is een losstaande serie netzoals je cnc (zonder iets erachter en vervolgens Tiberian sun enzo) had.[/quote:b7120a54af] Aangezien wij allemaal zo 'dom' zijn, vind je het vast niet erg als ik je boodschap even vertaal in normaal Nederlands: Generals vormt een aparte serie, net zoals je Command and Conquer had.(alleen de naam, zonder achtervoegsel, daarna kreeg je Tiberian Sun enz.) Hoe komt het trouwens dat alle leuke spellen allemaal voor de zomervakantie (juli/augustus) en daarna gepland zijn? Er is bijna niemand hier die graag een spel wel hebben dat binnekort uitkomt.[/quote:b7120a54af] Ik zat het ff helemaal uitleggen :p... We begonnen met Command & Conquer Tiberian Dawn Gdi en Nod Universe met Kane de scrin! *good ol' times* daarna kwam Command & Conquer Red Alert... Dit was een prequel van Command & Conquer Tiberian Dawn, om uit te leggen hoe kane alles financierde, en hoe hij technologie kon bezitten, die nog vreemd was voor de gdi! (daarna kwam de online game Sole Survivor totale flop) Daarna kwam Tiberian Sun, leuke game opzich alleen jammer dat EA zich ermee heeft bemoeid... Toen kwam dus Red Alert2, die vanaf dat moment niks meer te maken had met de Tiberium storyline! aangezien EA C&C alleen maar als gor uit te melken marketing product ziet... Toen kwam Renegade, Prequel van TS...leuk verhaal klote gameplay... en daarna Generals, de slechtste uit de hele serie! er hoort dus maar 1 storyline te zijn maar EA heeft er 3 gemaakt goed he!
Link naar reactie
[quote:b582ce84c7="Mastrix"] goed he![/quote:b582ce84c7] Ja best knap :lol: De enige die ook het meest aantrekkelijk was, was denk ik ook wel Red Alert 2...vind ik tenminste. Ik heb trouwens niet echt een top 3 van spellen waar ik zit te wachten...ik zie het wel wanneer er weer een nieuw spel uit is, maar "Duke Nukem: Forever" is wel een spel die op mn download lijst staat ;) en misschien "Transport Tycoon", die spotte ik ook ergens hier op de pagina..
Link naar reactie
[quote:f11853fe07="Nightfire"][quote:f11853fe07="AoM"]1 Age of Empires 3 (gaat die eigenlijk wel komen?) 2 Age Of Mythology expansion (hopen dat ze het fatsoenlijk hebben kunnen balanceren en dat de 4de beschaving een beetje goed is) 3 Age of Empires 4 :P[/quote:f11853fe07] Hoe bedoel je Age of Empires freak ;)[/quote:f11853fe07] Nou ik vond Age Of Mythology best slecht...vergeleken bij Age Of Kings was Mythology een dikke flop, die inzoom functie hadden ze weg moeten laten en de grapics vond ik niet passen bij dit spel..... "AOE: AOK" was echt [b:f11853fe07]geweldig/grandioos/werelds/fantastisch/etc[/b:f11853fe07], was ik echt helemaal verslaafd aan! ......misschien dat ik hem maar weer eens moet installeren! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...