Ga naar inhoud

TOP 3 verwachte spellen!!


Aanbevolen berichten

Het gebrek aan 'leven' in Morrowind vond ik het grootste minpunt. Karakters die altijd op dezelfde plek te vinden waren ... Steden die zo dood als een pier waren. Daarnaast was de vrijheid heel erg beperkt ... tenzij je ervoor zorgde dat je verdomd goed kon vechten (ofwel via magie of via de normale manier) omdat je anders de meeste quests niet kon uitspelen. // ----------
Link naar reactie
  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    219

[quote:83058aca1f="Hu'uruun"]Ik ben het niet met je eens, een mage is juist uber in dit spel. Mijn Sorcerer lvl 20 kan geen enkele uitdaging in het spel meer vinden :-(... Dat vind ik het grootste minpunt: Het gebrek aan uitdaging! Ik kan wel mods downloaden om dat te verhelpen, maar ik vind dat het gewone spel daar ook in moet voorzien. De uitbreiding was een welkome afwisseling en uitdaging... Maar nu ik weer terug in Morrowind ben... Ik sla iedereen dood met m'n zwaard, m'n boog ben ik aan het trainen en wie niet in één klap doodgaat is de volgende slag wel dood... Snif...[/quote:83058aca1f] Mag ik vragen hoe dan de eerste paar levels (van je Character) hebt overleeft? Ik kon met mijn mage eigenlijk nergens heen omdat ik het nooit overleefde (het zelfde probleem als JaFO constateerde). Mijn magie was snel uitgeput en mijn met dat short sword geval was het te moeilijk om iemand te raken. Ik ben opnieuw begonnen en heb nu mijn eigen character gemaakt en nu gaat het beter. Levelen met een mage vond ik ook heel erg moeilijk. Ik kon niet genoeg oefenen met mijn centrale atributen om snel te stijgen. En ja, als je het spel al volledig hebt uitgespeelt en de expansion ook dan is het nogal logisch dat er weinig meer aan is. Je kan uiteraard altijd opniew beginnen met een nieuw (en misschien ander) character. Overgins alleen maar meer reden voor een elder scrolls 4 ;-)
Link naar reactie
We dwalen zo wel af, maar ok. Als magic-user moet je er voor zorgen dat je alchemie kennis hoog is. Ik meen me namelijk te herinneren dat je drankjes kon maken die gezondheid en/of mana konden aanvullen (ik meen alchemie vanaf 'skilllevel 20'). Daarmee zou je volgens mij makkelijker magie moeten kunnen leren. Probleem is dan nog steeds dat je tov een vechter niet echt snel kunt leren. Ik had het geluk dat ik het katten-ras had gekozen, waardoor ik het sluipen en onzichtbaar worden (volgens mij was dat een sterrenbeeld) kon gebruiken om bepaalde onderdelen te vermijden. Ik vermoed dat een 'fout' karakter ook de belangrijkste reden is dat je niet snel genoeg voorruit kon komen. Diegenen die het systeem wisten uit te buiten (en dus een goed min/max powercharacter wisten te maken) liepen tegen het probleem aan dat het weer te makkelijk werd. Ik hoop dat men bij een volgende versie de nieuwelingen een goed 'default'-karakter kan aanleveren (of in ieder geval de niet fighter / combat-mage een kans te geven in de missies). // ---------------
Link naar reactie
[quote:b4273b022e="The_Picard"][quote:b4273b022e="Hu'uruun"]Ik ben het niet met je eens, een mage is juist uber in dit spel. Mijn Sorcerer lvl 20 kan geen enkele uitdaging in het spel meer vinden :-(... Dat vind ik het grootste minpunt: Het gebrek aan uitdaging! Ik kan wel mods downloaden om dat te verhelpen, maar ik vind dat het gewone spel daar ook in moet voorzien. De uitbreiding was een welkome afwisseling en uitdaging... Maar nu ik weer terug in Morrowind ben... Ik sla iedereen dood met m'n zwaard, m'n boog ben ik aan het trainen en wie niet in één klap doodgaat is de volgende slag wel dood... Snif...[/quote:b4273b022e] Mag ik vragen hoe dan de eerste paar levels (van je Character) hebt overleeft? Ik kon met mijn mage eigenlijk nergens heen omdat ik het nooit overleefde (het zelfde probleem als JaFO constateerde). Mijn magie was snel uitgeput en mijn met dat short sword geval was het te moeilijk om iemand te raken. Ik ben opnieuw begonnen en heb nu mijn eigen character gemaakt en nu gaat het beter. Levelen met een mage vond ik ook heel erg moeilijk. Ik kon niet genoeg oefenen met mijn centrale atributen om snel te stijgen. En ja, als je het spel al volledig hebt uitgespeelt en de expansion ook dan is het nogal logisch dat er weinig meer aan is. Je kan uiteraard altijd opniew beginnen met een nieuw (en misschien ander) character. Overgins alleen maar meer reden voor een elder scrolls 4 ;-)[/quote:b4273b022e] Ik heb Morrowind nog niet eens uit gespeeld, gewoon te weinig uitdaging. Kan je nagaan... Mijn High Elf heeft nooit echt met iemand problemen gehad (alleen de eerste Dremora was effe afzien). Misschien ben ik gewoon goed :-D. Ook ben ik in het begin niet direct naar Balmora gegaan, ik heb eerst een hele tijd in de wildernis gelopen, beetje verkennen en levellen. Misschien heeft het ook geholpen dat ik geen uitdaging uit de weg ga (m.a.w proberen totdat iets lukt waarvan ik denk dat het gaat) en dat ik bijna nooit met Slith Riders ofzoiets meega... Ik loop alles...
Link naar reactie
[quote:bc670da521="The_Picard"]Ik vond Tropico heel erg leuk maar ik begrijp niet waarom Tropico 2 ineens naar de zeventiende eeuw moest gaan. Ik vond dat jaren vijftig thema juist zo grapig. El Presidente, lol.[/quote:bc670da521] Ach ik vind het piraten gedoe wel grappig,... net als tropico eik. Lekker rustig spel!
Link naar reactie
De demo is er, dus het volledige spel zal idd binnenkort in de winkel liggen. En dat ze dezelfde engine gebruiken ... daar zijn Tomb Raider-serie en Command&Conquer ook mee kunnen wegkomen. Bovendien is er bij dit spel-type geen echte reden om nog wat meer met die engine te doen. Het gaat tenslotte om het 'economische' model dat erachter zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...