Ga naar inhoud

TOP 3 verwachte spellen!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    219

Ik schrok wel; teon ik erachter kwam dat Sof gemaakt was met een geupgrade Quake engine, ik wilde het toen bijna niet meer spelen omdat ik nogal pro UT ben :P. Ik vond quake .... arena in ieder geval niks alhoewel dat er ook aan kon liggen dat ik er 1 zonder geluid had, in ieder geval zag UT er toen beter uit. Hoop dus dat ze overstappen op de Unreal warfare engine, zou goed idee zijn.
Link naar reactie
Ik hoop dat er veel patches, extra levels en uitbreidingen voor Doom 3 uitkomen. Bijvoorbeeld ook een "Doom 3 Tournement" en een super vette multiplay functie. :D Ik vind het wel vreemd dat je niks meer hoort over Doom3, maar ja dat hoeft ook niet echt nu iedereen de uitgelekte versie gezien heeft. Verder zit ik te wachte op "Crashday" Dat zal een game worden die eindeloos speelbaar blijft, IMHO.
Link naar reactie
Lock-on is voor straaljagers ... bovendien is het realisme van LO nog niet echt super als ik sommige verhalen moet geloven. Republic is al zolang in ontwikkeling dat het wat mij betreft op hetzelfde niveau staat als Team Fortress 2 en Duke Nukem : Whenever. // -- Sof2 is maar een ge-upgrade Q3-engine ... vind je het gek dat het spel zo slecht is ;) Het laatste wat ik wil zien is weer een vervolg op een bestaande versie. Laat ze maar eens wat nieuws & origineels verzinnen. btw : Postal 2 heeft al een negatief review te pakken ... tenzij de demo meevalt is dat dus uitgeschakeld voor m'n top 3.
Link naar reactie
[quote:c442a40f48]Sof2 is maar een ge-upgrade Q3-engine ... vind je het gek dat het spel zo slecht is [/quote:c442a40f48] Dat zei ik net! Maar goed, zolang er nog geen beter alterbatief op UT is met realistische wapens blijf ik het wel spelen. TO werk eens wat sneller, UT2010 is onderhand al uit met het tempo waarmee jullie werken.
Link naar reactie
Ik denk dat de makers van SOF 3 niet voor de Unreal Warfare gaan kiezen, omdat deze dan alweer verouderd is. Ze gaan dan zoals eerder gezegd gebruik maken van bv. de Doom III of Quake 4 engine, omdat deze meer details en polygonen aankan en omdat als SOF3 uit is de ATI9700 standaard zal zijn, kan er dus veel meer op het scherm worden getoverd als de Unreal Warfare engine nu doet.
Link naar reactie
'k heb net DF4 Black Hawk Down uitgespeeld in easy mode. Ik ga het nu proberen in normal of hard. Vond 'em wel dik vet! Een absolute aanrader! Als ze de volgende DeltaForce ook nog een beetje doorspekken met BF1942 invloeden, bijvoorbeeld zelf met een Littlebird die gasten van het dak af maaien, wordt het helemaal een topper.
Link naar reactie
Het liefst zou ik toch een Baldur's Gate 3 willen, van mij part zelfde graphics als deel 2/ToB (dat laatste hoeft niet eens) als het verhaal maar van Bioware kwaliteit is. Maar aangezien dat (voorlopig) er niet in zit (zeker niet 'dezelfde' graphics, anders gaan mensen zoals SDK meteen weer zeuren) zal ik 'het moeten doen' met Frozen Throne/Knights of the Old Republic/Shadows of the Undertide (of hoe je het ook schrijft)...
Link naar reactie
[color=darkred:64db5e1d1c]Dat zijn een hoop spellen die ik nog helemaal niet ken :o Ik zoek echter wel spellen die niet alleen fps zijn (zo heet dat toch ?), maar ook realistisch.... dus "normale" wapens en tegenstanders. Doom heb ik ook wel gespeeld hoor (I), maar ik geef toch de voorkeur aan normale tegenstanders..... :) Als je weet dat ik DF-fan ben (heb MOHAA ook gespeeld), welke spellen zijn dan nog meer een aanrader ? [/color:64db5e1d1c]
Link naar reactie
Ik kan mij nog herrineren dat Baldurs Gate 3 al een hele tijd geleden is aangekondigt (ik las het in de duitse versie van PC Games). Dat is zeker een spel waar ik ook naar uit kijk. Mhh. Veel teleurstellingen de laatste tijd (MoO3, MW4 Mercenaries) maar toch maar een top3 1] Elder Scrolls 4 (morrowind is 3) 2] Homeworld 2 3] Mechwarrior 5 (juist aangekondigt dat ze het project hebben stop gezet. Damm) De neuzen gaan hier overgens wel veel de zelfde kant op zeg. Veel schietwerk weinig strategische spellen of fantasie.
Link naar reactie
Het zal uiteraard nog wel even duren. Voor het ontwikkelen van een spel moet je een minimum rekenen van twee jaar maar waarom zou er geen vierde editie komen? Er is na het hooguit magere succes van 1 en 2 toch ook een derde editie gekomen. Waarom zouden ze juist nu dat een succes is geen vier maken? Het kan natuurlijk zo zijn dat ze niet genoeg ideën zijn om een vierde spel te rechtvaardigen maar persoonlijk geloof ik daar niet in. Alhoewel Morrowind een geweldig spel is zijn er genoeg zaken die verbeterd kunnen worden. Het totaal ontbreken van een multi player optie bijvoorbeeld is een veel gehoorde klacht. Ook de story line van het hoofd verhaal nou niet de best uitgewerkte en meest meeslepende. Ik weet dat vrijheid van handelen hoog in het vaandel staat bij Bethesda maar het is bijnaa meer een moeten dan een kunnen. Ook de minie quests zijn zelden meer dan ga daar heen en doe dat, kom daarna terug. Misschien ben ik teveel verwend met het meeslepende verhaal van Baldurs Gate 2 maar ik vind dat toch echt een punt waar in Morrowind verbetering mogelijk is. Zelfs de veel (terecht) geprezen grafiek van Morrowind kan verbeterd worden. Het landschap is na de vele uren die nodig zijn om het spel te spelen wel wat eentonig en articulatie van de karakters wat houterig. Ik zou ook wat meer mogelijkheden zien om je eigen speel figuur te maken. Het kan uiteraard allemaal wel maar het is toch heel moeilijk met een Mage het spel uit te spelen. Ook boogschieten vereist niet alleen een hoge level om het goed te kunnen je moet zelf ook goed met de muis omkunnen gaan. Iets wat niet nodig is voor het hanteren van een strijdbijl of zwaard. Denk niet dat ik hier alleen maar Morrowind wil afkraken. Ik vind het een heel goed spel wat ik met veel plezier speel. Ik wil alleen maar aangeven dat er voldoende verbeterings ruimte is om een deel 4 te rechtvaardigen.
Link naar reactie
[quote:e9d06791e9="The_Picard"]Het zal uiteraard nog wel even duren. Voor het ontwikkelen van een spel moet je een minimum rekenen van twee jaar maar waarom zou er geen vierde editie komen? Er is na het hooguit magere succes van 1 en 2 toch ook een derde editie gekomen. Waarom zouden ze juist nu dat een succes is geen vier maken? Het kan natuurlijk zo zijn dat ze niet genoeg ideën zijn om een vierde spel te rechtvaardigen maar persoonlijk geloof ik daar niet in. Alhoewel Morrowind een geweldig spel is zijn er genoeg zaken die verbeterd kunnen worden. Het totaal ontbreken van een multi player optie bijvoorbeeld is een veel gehoorde klacht. Ook de story line van het hoofd verhaal nou niet de best uitgewerkte en meest meeslepende. Ik weet dat vrijheid van handelen hoog in het vaandel staat bij Bethesda maar het is bijnaa meer een moeten dan een kunnen. Ook de minie quests zijn zelden meer dan ga daar heen en doe dat, kom daarna terug. Misschien ben ik teveel verwend met het meeslepende verhaal van Baldurs Gate 2 maar ik vind dat toch echt een punt waar in Morrowind verbetering mogelijk is. Zelfs de veel (terecht) geprezen grafiek van Morrowind kan verbeterd worden. Het landschap is na de vele uren die nodig zijn om het spel te spelen wel wat eentonig en articulatie van de karakters wat houterig. Ik zou ook wat meer mogelijkheden zien om je eigen speel figuur te maken. Het kan uiteraard allemaal wel maar het is toch heel moeilijk met een Mage het spel uit te spelen. Ook boogschieten vereist niet alleen een hoge level om het goed te kunnen je moet zelf ook goed met de muis omkunnen gaan. Iets wat niet nodig is voor het hanteren van een strijdbijl of zwaard. Denk niet dat ik hier alleen maar Morrowind wil afkraken. Ik vind het een heel goed spel wat ik met veel plezier speel. Ik wil alleen maar aangeven dat er voldoende verbeterings ruimte is om een deel 4 te rechtvaardigen.[/quote:e9d06791e9] Ik ben het niet met je eens, een mage is juist uber in dit spel. Mijn Sorcerer lvl 20 kan geen enkele uitdaging in het spel meer vinden :-(... Dat vind ik het grootste minpunt: Het gebrek aan uitdaging! Ik kan wel mods downloaden om dat te verhelpen, maar ik vind dat het gewone spel daar ook in moet voorzien. De uitbreiding was een welkome afwisseling en uitdaging... Maar nu ik weer terug in Morrowind ben... Ik sla iedereen dood met m'n zwaard, m'n boog ben ik aan het trainen en wie niet in één klap doodgaat is de volgende slag wel dood... Snif...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...