Ga naar inhoud

TOP 3 verwachte spellen!!


Aanbevolen berichten

  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    219

[quote:984e6bd264="wigets"]Komt Halo nog op de pc uit dan???? Wist ik niks van..... :roll:[/quote:984e6bd264] halo wel, halo 2 is nog niet zeker. zie: [url]http://www.gamer.nl/nieuws/18300[/url] Zal gelijk mijn lijstje maar eens posten: 1. Call of Duty 2. Silent Storm 3. Crashday 4. Republic: the revolution
Link naar reactie
Volgens mij wordt Halo op de PC veel minder mooi dan op de Xbox. Ik zag wat plaatjes en vond die minder mooi. Maar misschien doen ze er nog iets aan bij Bungie. Verder heb ik hem uitgespeeld op de Xbox dus dat vind ik wel genoeg. Tenzij er een online multiplayer optie voor de PC inzit, dat zou misschien wel cool zijn.
Link naar reactie
[quote:57609fc879="The_Picard"]HALO zou ook nooit op de pc uitkomen toen het eerst gepresenteert werd. HALO2 komt zeker ook op PC uit. Niet dat ik in één van bijde geinterreseert ben. Niet mijn soort spel.[/quote:57609fc879] kan zeker niet op je pc GRAPJE :lol: Halo was wel leuk op Xbox maar als het nu nog niet op pc is is het specieale er al lang vanaf. Moet het wel ultra mooi worden wil het dat goed maken.
Link naar reactie
[quote:5a5e647546]kan zeker niet op je pc GRAPJE :lol:[/quote:5a5e647546] lol, de meeste FPS spellen lopen nog verbazingwekkend goed op mijn computer. Dat komt denk ik door de grootte hoeveelheid RAM die ik heb in relatie tot mijn CPU snelheid. Het kan in iedergeval niet aan mijn GF2 MX liggen met 32 mb ram. ;-).
Link naar reactie
[quote:e4a3c1591c="The_Picard"][quote:e4a3c1591c]kan zeker niet op je pc GRAPJE :lol:[/quote:e4a3c1591c] lol, de meeste FPS spellen lopen nog verbazingwekkend goed op mijn computer. Dat komt denk ik door de grootte hoeveelheid RAM die ik heb in relatie tot mijn CPU snelheid. Het kan in iedergeval niet aan mijn GF2 MX liggen met 32 mb ram. ;-).[/quote:e4a3c1591c] Ja is gek of niet, de UT03 demo deed het op mijn P3 450 met een GF2MX400 (64mb) en 256 MB SDRAM.
Link naar reactie
Wordt nog moeilijk... 3 Games: 1: Halo 2 8) 8) , was gistern op de mega festatie, zag het halo 2 filmpje (wat ook op de E3 draaide) eindelijk van dichtbij, en een paar x... man... WOW! 2: Fable! Ja, weer xbox... ben een Xbox fanboy :wink: . Schijnt een super goeie RPG te worden, hoop echter dat het ni zoals Morrowind wordt, met alleen maar mist, en hier en daar een NPC. 3: XIII, zou niet weten waarom... heb het ffies op de Megafestatie gespeelt (xbox, ontwikkel versie), was daar echter zo heet, dat ik er niet veel van heb gezien. Heb in totaal 1 mannetje vermoord. Dat was echter wel vet mans! Je ziet zo BAM! staan, en daarna een soort strip van 3 plaatjes, met de kogel die op em af vliegt, en dat-ie dan inelkaar zakt. Mjam! Jochem
Link naar reactie
Ja, die stripfiguurachtige spellen zoals Auto Modellista en XIII zijn idd wel heel erg grappig en meestal ook wel leuk. Maar om nog ff terug te komen op Doom III: het mag dan zo zijn dat in Doom III een slappe verhaalllijn heeft, maar deze versie gaat het toch vooral hebben van de schrikreacties. (vraag me niks, ik weet van niks :wink: ). En ik wil nog wel eens zien wie er aan het eind van de rit wint: Half-life, Doom of (het misschien al vergane) Duke Nukem.
Link naar reactie
Van de informatie die we op dit moment hebben over Half Life 2 en Doom 3 kunnen we aflijden dat HL2 de beste papieren heeft. Het is visueel misschien niet baan brekent maar op het moment toch beter dan andere spellen (Doom 3 uitgezondert). De AI ziet er op papier zeer bijzonder uit en dat kan de gameplay alleen maar ten goede komen (eindelijk een spel dat niet moeilijker word omdat de tegenstander beter richt of omdat er meer van zijn maar omdat ze slimmer worden. Hoelang ik daar al niet op wacht). Het enige wat nog kan gebeuren is dat HL2 meer hype is dan werkelijkheid maar zelfs dan zal het waarschijnlijk nog beter zijn dan Doom 3.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...