Ga naar inhoud

TOP 3 verwachte spellen!!


Aanbevolen berichten

alweer sequels ... Of weet je al wat OFP2 beter gaat doen dan OFP1 ? Als 'graphics' & 'meer van hetzelfde' het antwoord is ... dan wacht ik liever af. DS2 : ditto. Deel 1 was al te veel hack&slash en te weinig verhaal (ik miste in ieder geval de motivatie om verder te willen gaan. Iedere opdracht leek te eindigen met 'ga jij maar naar X' ... ik ben verdomme maar een boer, doe het zelf maar dacht ik toen :roll: )
Link naar reactie
  • Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • anoniem

    219

Ik verwacht beide spellen omdat deze vorig jaar nog verschrikkelijk orgineel waren en erg leuk. Het leuke komt niet doorhet orginele. Ik heb operation flashpoint er nog steeds opstaan en wacht op de versie die mijn neiuwe pc waard is. Dungeon Siege vond ik een geweldig nieuw idee voor een rpg/rts. Je hoeft je namelijk niet suf te klikken zoals in ummm Nox, maar die gasten gaan gewoon waar jij zegt op de cnc manier. (Je moet er van houden). En aangezien Dungeon Siege een beejte gek met resolties doet op win xp (hij luisterd niet) is het hoog tijd voor een 2e versie, of een patch.
Link naar reactie
[quote:943c18f57c="sdk"]Ik verwacht beide spellen omdat deze vorig jaar nog verschrikkelijk orgineel waren en erg leuk. Het leuke komt niet doorhet orginele. Ik heb operation flashpoint er nog steeds opstaan en wacht op de versie die mijn neiuwe pc waard is. Dungeon Siege vond ik een geweldig nieuw idee voor een rpg/rts. Je hoeft je namelijk niet suf te klikken zoals in ummm Nox, maar die gasten gaan gewoon waar jij zegt op de cnc manier. (Je moet er van houden). En aangezien Dungeon Siege een beejte gek met resolties doet op win xp (hij luisterd niet) is het hoog tijd voor een 2e versie, of een patch.[/quote:943c18f57c] Nox? Klikken in Nox? Heb je dat spel ooit gespeeld man! Je liep door je rechtermuisknop in te houden, je klikte dus niet op de plaats waar je heen wilde. Dungeon Siege vond ik persoonlijk één groot klikspel...
Link naar reactie
Je snapt em niet, in Nox moest je voor elke slag met je zwaard/pijl uit je boog. Klikken. Bij Dungeon Siege klik je 1 keer op de vijand en het begint, vervolgens kun je tactisch je andere personages opstellen of 1 laten rondrennen zodat deze wordt achtervolgd door de vijand maar wel met pijlen van je andere mannetjes wordt bestookt. Heb het trouwens uitgespeeld met de warrior d8 ik.
Link naar reactie
[quote:b89ccdb6e1="sdk"]Je snapt em niet, in Nox moest je voor elke slag met je zwaard/pijl uit je boog. Klikken.[/quote:b89ccdb6e1] Omdat je teveel met je muis moest klikken was het dus geen goed spel? En jij vond een goede onderbouwing belangrijk... [quote:b89ccdb6e1]Bij Dungeon Siege klik je 1 keer op de vijand en het begint, vervolgens kun je tactisch je andere personages opstellen of 1 laten rondrennen zodat deze wordt achtervolgd door de vijand maar wel met pijlen van je andere mannetjes wordt bestookt. Heb het trouwens uitgespeeld met de warrior d8 ik.[/quote:b89ccdb6e1] Duidelijk weer een spel voor jou. Ik heb het maar een tijdje gespeeld (was niet in een party) omdat het meteen al verveelde als de pest. De AI blijkt dus ook héél goed, één personage laten rondrennen en de AI volgt hem als een hondje. Duidelijk spel waar je het tactische aspect bij nodig hebt. Redenen waarom Dungeon Siege zuigt: Er zit geloof ik ergens wel een verhaal in, maar geen idee waar. De AI dus klaarblijkelijk heel slecht. Wat betekent dat het spel ook niks aan is, aangezien het in het spel erop neerkomt zoveel mogelijk gastjes dood te slaan. En als die zo simpel zijn...
Link naar reactie
[quote:69f54fface="sdk"]Denk toch dat de AI iets slimmer is dan de AI van Nox :wink:. En ik vond het een leuk verhaal. Maar boeie wat jij vind. Ik post gewoon mijn top3 verwachte spellen. En heb deze geupdate met 2 (geweldige) spellen. OFP2 en DS2, STALKER is overbofig want die staat er vast al ergens bij.[/quote:69f54fface] Als mijn mening je niet interesseerde had je het net zo goed kunnen nalaten op m'n eerdere posts te antwoorden. Dat heb je dus wel gedaan en als mijn mening/standpunt toch interesseert, is dat dan geen verspilde moeite? ... [quote:69f54fface="The_Picard"]Ik heb de demo van dungeon siege gespeelt maar dat is niet een spel voor mij. Geef mij maar een totaal meeslepend verhaal zoals in Baldurs Gate en Baldurs Gate 2.[/quote:69f54fface] Juist! :-D
Link naar reactie
ik wil ook effe mijn mening geven ik vind dat het om de gameplay het meest gaat. daaropvolgend het verhaal. zoals al is gezegdt heb je weinig zin om door te spelen als je nite eens weet wie je nou eigenlijk bent. en dan zou ik eens gaan kijken naar graphics en geluid. en wat betreft sequels, je moet de demo spelen(als die er al is) om te zien of je hem leuk vindt. en je geeft de games industrie er geen geld mee zodat ze nog meer van het zelfde kunnen maken. maar als je het dan echt een moii spel vindt dan koop je het gewoon. Dit moest ik effe kwijt :lol:
Link naar reactie
En ik zou kwijt willen dat ik het fijn zou vinden als mensen gewoon hier un verwachtte spellen posten en de mening van andere respecteren. Zo blijft overzichtelijk welke spellen worden VERWACHT, want daar gaat deze topic over. En of je nu voor of tegen deel x bent het maakt met niet uit. Post graag alleen je verwachte spel zodat ik het optijd opmerk als er iets leuks aankomt.
Link naar reactie
Jawel, maar een forum is niet alleen bedoeld om puur on-topic dingen te posten. Het is ook de bedoeling dat je beetje in discussie gaat over dingen die gezegd worden, opdat iedereen daar weer van leert. Zo weet ik nu dat ik lang niet de enige ben die al die eeuwige sequels en onoriginele SDK-spellen (spellen met weinig verhaal en alleen goede graphics :P) zat is...
Link naar reactie
Ik vind die dingen in ieder geval niet goed genoeg om in een 'top 3 van verwachte spellen' te zetten. Dat reserveer ik liever voor de echte originele / unieke spellen als het ff kan. En idd ... zo maar wat 'top 3'-tjes onder elkaar zetten zonder een mening te geven vind ik een beetje saai voor een topic als dit.
Link naar reactie
Iedereen mag reageren waarop hij/zij wil en schrijven wat hij/zij wil zolang het maar niet uitloopt in flamen. Echte originele spellen komen haast niet meer uit en als ze wel uitkomen is het vaak een donderslag bij heldere hemel. Wat zijn op dit moment de spellen die er uit zien alsof zij de games gemeenschap op zijn grondvesten gaan doen schudden? Half Life 2 misschien maar dat is dus een sequal. Doom 3? Weer een sequal en met dat schudden zal het wel meevallen. Homeworld 2 is weer een sequal en één waarvan de makers zelf zeggen dat het evolutie is en geen revolutie dat wij ervan moeten verwachten. Morrowind is in de laastse jaren de grootste verrassing geweest en revolutionair in zijn gebruik van 3d ruimte maar als je op de doos kijkt (iedereen die een legale kopie heeft) zal zien dat het gaat om Elder Scrolls 3, een sequal dus. De meeste genres zijn wel uitgecristaliseerd op het moment. Dat sluit grootte stappen voorwaards natuurlijk niet uit maar veel van wat er gebeurt op het moment is he verbeteren van bestaande concepten. Ik verwacht veel van de verbetering van de AI over de komende jaren en wacht dus met smart op het uitkomen van Half Life en de aangecondigde revolutie in AI daarin.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Mijn top 6: Half Life 2 DeusEx2 Stalker Far Cry Doom3 MaxPayne 2 In de volgorde van hoog naar laag ;) Waarom een top 6? ik kan nauwelijks kiezen tussen 2 t/m 6. Doom3 mag dan waarschijnlijk geen vernieuwende gameplay hebben, de game zou veel kunnen compenseren op dat gebied door sfeer, beweging van karakters, verrassings momenten en de overtuiging en impact van de uitwerking.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...