Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Spel is weer een stapje beter dan CM3, verwacht echter geen erg spectaculaire wijzigingen tov de vorige delen. Wel een leuke optie is dat je nu de wedstrijden nu met de optie "2D-pitch" van bovenaf kan meekijken. Zitten nog wel aardig wat foutjes in, maar daar is inmiddels [url=http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=310]Enhancement Pack 1[/url] (mooie naam voor een patch) voor uitgebracht.
Link naar reactie
[quote:b3afc8f0da="Wouter Broekhuizen"]En het schijnt erg langzaam te zijn (als je geen nieuwe computer heb)[/quote:b3afc8f0da] Hangt er natuurlijk vanaf hoe je de wedstrijden bekijkt (als voorbeeld). Je kan enkel de al om bekende balken 'lezen' .... Of enkel de highlights van de wedstrijd wel bekijken... Of de gehele wedstrijd ... het maakt iig wel veel uit heb ik al gezien ;)
Link naar reactie
Ik weet niet of het een bekende bug is, maar in de patches wordt het in ieder geval niet opgenomen als verbeterpunt. Er is vanavond trouwens een [url=http://www.sigames.com/downloads_view.php?id=311]tweede patch[/url] uitgebracht. Daar mis trouwens ook nog enkele problemen op die geregeld voorkomen, zal dus niet de laatste patch zijn...... :(
Link naar reactie
Bedankt voor de tip, ik was deze 2e patch al tegengekomen bij het linken naar de 1e patch, zoals ook al genoemd in deze topic. Trouwens dit spel is momenteel niet eens te draaien op de PC van mijn zoon met MMx 440 Nvidia grafische kaart. Maar daarvoor al een topic gestart bij Grafische kaarten. Kortom, het spel kan mij, gezien zijn verkoopprijs, wat voor een knaapje van 13 toch een groot gespaard bedrag is, niet echt bekoren.
Link naar reactie
Moet mijn standpunt even enigszins herzien. Achteraf blijkt, dat mijn prehistorisch beeldscherm de resolutie 1024 niet trok. Ander beeldscherm eraan gehangen en voila, alles werkt. Zelfs de irritante startbalk is niet meer wispelturig. Dat het spel op mijn PC wel draait moet toeval zijn. Ik heb aan mijn PC een identiek prehistorisch beeldscherm hangen. Met daarbij nog wel een snel reagerende startbalk, als je daar alleen maar op komt met de aanwijzer dan schiet het spel uit beeld, maar blijft wel aktief. Jan K.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:0575aa9196="jj85"]Hoeveel competities kun je met een snelle pc(AMD 2500+ 512 DDR) tegelijk doen?[/quote:0575aa9196] Dat is vrij moeilijk te beantwoorden, in principe kan je zoveel leagues starten als je wilt, maar elke league erbij betekent dat er meer gerekend moet worden. Ik hou het meestal op 4 competites (nederland, engeland, spanje, italie), meer zal best gaan op m'n pc (AMD 1400 512 MB), maar ik heb liever een snelle game dan de uitslagen uit Finland. :) Is dus gewoon een kwestie van uitproberen, je merkt het vrijwel direct aan de wachttijden als je er teveel hebt opgestart.
Link naar reactie
[quote:89b50a9bbb="sdk"]Het zou toch pas in Junie(of Juli?) uitkomen, in ieder geval volgens code masters. Of heb je een beta ergens vandaan?[/quote:89b50a9bbb] Je verward de spellen Colin McRae 3 en Championship Manager 4 met elkaar, beide zelfde afkorting alleen ander versienummer. Colin Mc Rae komt idd pas van de zomer en is van codemasters. Championship manager is van Eidos/Sigames en ligt al een maand in de winkel. :wink:
Link naar reactie
[quote:4373fca53c="sdk"]Das lastig, toch lijkt me Colin eerder recht hebben op CMen zouden ze die andere CHM moeten noemen.[/quote:4373fca53c] Volgens mij zet je in een afkorting altijd de eerste letter van een woord dus Championship Manager (CM) en Colin McRae Rally (CMR) :wink: Overigens is CM denk ik toch de bekendste titel, eerste deel is volgens mij uit 1994.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...