Ga naar inhoud

Beginneling in Warcraft


Aanbevolen berichten

Ik hoorde van verschillende mensen dat 'Warcraft' een geweldig spel is. Ik heb zelf veel 'Ace of Empire' gespeeld, ook zoiets, maar al wat ouder. Maar nu zoek ik een goede Nederlandse handleiding om het spel 'Warcraft' goed te leren spelen. Liefst een beetje uitgebreid. Niet alles begrijp ik van het spel. Verder tips, ideeen ed zijn welkom om het spel te leren spelen. Wat is verder het verschil tussen 'Warcraft' en Starcraft' ?
Link naar reactie
Dan zal ik de tutorial verder doornemen. Ik was er al aan begonnen. Maar wat ik dan ook zoek is bv wat meer info over de sterke en zwakke punten van elk volk. Een overzicht van wat je eerst kan en waarna je kan upgraden. Zo heb je in AoE allemaal tijdszones, zo ga je van tijdszone naar tijdszone en elke keer krijg je betere eenheden en kun je meer ontwikkelen. Hoe zit dat met 'Warcraft'? En welke eenheid kan ik tegen een bepaalde andere eenheid inzetten? Dat soort info zoek ik. En heb ik nog een vraag, bij de instelling zet ik de resolutie op 1600*1200 en alles in het spel is nog zo groot. Ik heb zo helemaal geen overzicht. En er is dan geen verschil met als ik de resolutie op 800*600 zet. Hoe kan dat.
Link naar reactie
Bij de zwakke punten van units moet je vooral kijken naar de wapens die ze zelf gebruiken en de armor. Dit is een zeeeeer goede site, maar helaas alleen in het Engels... http://www.battle.net/war3/basics/ Attack Type vs. Armor Type Chart Light Medium Heavy Fort Hero Unarmored Normal 50% 100% 100% 70% 100% 100% Pierce 75% 100% 200% 35% 50% 150% Siege 50% 100% 100% 150% 50% 150% Magic 75% 200% 100% 35% 50% 100% Chaos 100% 100% 100% 100% 100% 100% Spells 100% 100% 100% 100% 75% 100% Hero 100% 100% 100% 50% 100% 100% Normal is gewoon een zwaard (i.e de schade van een Footman/Grunt) Pierce is vaak een boog/speer (i.e de schade van een troll headhunter) Siege is een catapult/balista (i.e de de schade van een orc catapult) Magic is de aanval van een spellcaster (i.e de schade van een orc shaman). Chaos is een vrij speciale schade, die door sterke wezens gedaan wordt of chaos orcs... Spells zijn spreuken die een bepaalde schade doen (i.e Thrall's Chain Lightning) Hero, dat is de aanval die door de hero's gedaan wordt... (i.e Thrall)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...