Ga naar inhoud

xbox live!


Aanbevolen berichten

Ik zag bij Dixons een boekje/folder liggen ... en daar stond in dat je een creditcard nodig zou hebben omdat je mogelijk voor bepaalde on-line spullen moest gaan betalen ... Het is dus niet zo maar een kabeltje + headset waar je voor betaalt, maar een jaarlijks abonnement waar voor zover ik weet nog niet eens de prijs van bekend is. 't is dus nog te link om er aan te beginnen. :( Bovendien is de aangekondigde extra content voor bv MechAssault nog maar net beschikbaar ... en dat terwijl ze er al bij de introductie in de VS er reclame mee maakten.
Link naar reactie
(LOL : en dan te bedenken dat Chello speciaal z'n voorwaarden heeft aangepast om Live! mogelijk te maken ... ) // -- Ik heb het idee dat Sony niet veel leuker zal worden :( Dan mag je een hardware-uitbreiding kopen en mogen de ontwikkelaars van de spellen zelf bedenken of je moet betalen en hoeveel. Blijf toch liever bij m'n pc op deze manier.
Link naar reactie
Heb helaas geen Xbox dus ook geen Live! maar het lijkt mij persoonlijk ook niet echt veel boeien. Wat me intressanter lijkt is wat al lang via direct connect (of via gamespy weet nie precies) en dan gewoon xboxen linken zonder services van MS. Maar goed, ik wacht braaf af tot Sony en Nintendo wat meer over hun online plannen bekend maken.
Link naar reactie
[quote:51821df7b3="turk2003"]ik heb een adsl verbinding kan je daarop ook xbox live spelletjes spelen (multiplayer)[/quote:51821df7b3] Alleen Adsl van de KPN & internet via de kabel van Chello is officieel voor 'X-box Live!' geschikt. btw : dat is idd de folder die bij Dixons lag. Er zit een soortgelijke folder bij de PC-Zone van deze maand. // -- // Speedy : Halo & Tony Hawks' zijn volgens mij de spellen die zo via de 'tunnel' van lamespy werken. Ik meen dat in een review (Tom's Hardware ?) stond dat deze spellen daardoor ook niet compatibel waren met de Live!-service (uit hetzelfde review kwam ook het feit dat zo goed als geen enkel spel 'extra content' had.) btw : en drie keer raden wat een van de eerste dingen is die te downloaden zijn ... een patch voor Unreal Championship. De tijd van het niet hoeven/kunnen patchen van console-games is daarmee definitief voorbij.
Link naar reactie
Hieronder een uitleg wat het is Download hier een uitleg in PDF: [url]http://www.freerecordshop.nl/shop/content/akties/xboxlive/xboxlive.pdf[/url] Binnenkort wordt die mysterieuze kleine poort aan de achterkant van je Xbox-console de sleutel tot de snelle en wilde wereld van Live gaming. We hebben de grenzen verlegd van console-gaming! De ultieme breedband gaming experience komt naar Europa! Op 14 maart 2003 is Xbox Live verkrijgbaar in Groot-Brittannië, Duitsland, Frankrijk, Italië, Spanje, Nederland, België en Zweden. Wees er snel bij en speel fantastische games met/tegen andere gamers uit de hele wereld – 24 uur per dag, 365 dagen per jaar! Wat is Xbox Live? Xbox Live is een gaming-service waarmee je multiplayer Xbox-games via breedband op het internet kunt spelen (kabel of ADSL - inbellen is niet snel genoeg). Je kunt gave games spelen met coole mensen van over de hele wereld. Het is net alsof je een bank vol met vrienden op bestelling kunt af laten leveren, die er klaar voor zijn als jij dat ook bent. Je kunt met ze chatten terwijl je aan het gamen bent, waar ze ook wonen. En je kunt ook nieuwe levels en items downloaden zodat alles lekker nieuw en uitdagend blijft. Games, games, games. Niets meer. Niets minder. Hoe kom ik eraan? Je moet een breedband internetaansluiting hebben. Dat is het eerste. Als je dat nog niet hebt, zorg dan dat je het krijgt. Je moet je kabel- of ADSL-modem op je Xbox aansluiten. Dus je hebt ook zeker een Ethernet-kabel nodig en hoe mooier je je thuisnetwerk wilt maken, hoe meer andere hardware je nog nodig hebt. Ten slotte moet je je aanmelden op Xbox Live en heb je een Xbox game nodig die online ondersteund is. Bij het aanmelden heb je verder ook nog een credit card nodig. Met andere gamers praten Gaming krijgt een hele nieuwe dimensie als je tijdens het gamen een stem hebt. Gebruik de Communicator om de strategie met je teamgenoten te bespreken, je rivalen te uit te dagen en ze het eens lekker in te wrijven dat je gewonnen hebt. Door de toevoeging van stemvervorming kun je je echte identiteit verbergen met een hele reeks aan vreemde en fascinerende stemvermommingen. Het is echt iets bizars dat je zelf moet ervaren. Is het slechts een naam? Als je je inschrijft, mag je een Gametag kiezen die je Live-identiteit zal zijn. Je Gametag verschijnt in alle lijsten met highscores voor alle Live games die je ooit gespeeld hebt. Dus, ga je gang, bedenk een naam voor jezelf, en zorg ervoor dat het een naam is die opvalt. Zoek de perfecte tegenstander De gebrekkige tegenstanders zat? Moe van het steeds maar weer verliezen? De redding is nabij met QuickMatch en OptiMatch… zoek gamers met vergelijkbare ervaringsniveaus en andere specifieke vaardigheden die precies bij die van jou passen. Maak vrienden voor het leven Als je eenmaal de gamers gevonden hebt met wie je graag speelt, voeg deze dan toe aan je Friends List. Bouw je eigen vechtgroep, nodig ze uit bij je games en laat je tegenstanders de volledige kracht van jullie gecombineerde vaardigheden voelen… of… in ieder geval iets in die richting. Nieuwe dingen downloaden Hier komt de harde schijf van je Xbox om de hoek kijken. Download nieuwe levels, kaarten, personages, wapens, formules, auto's, circuits en nog veel meer. Het is net een uitbreidingspakket, maar alleen kies jij hier de content die jij wilt. Games! Games! Games! De beste reden om Live te gaan is om games te spelen met en tegen andere echte gamers in de hele wereld. We hebben een hele reeks topgames die gebruikt kunnen worden voor Live, en je kunt ze nu spelen.
Link naar reactie
// sebastiaan2003 die folder werd daarboven al gepost ... eerst lezen in het vervolg. Bovendien is 99% van die folder gebakken lucht en wordt het grootste gemenigheidje verzwegen : wat kost dat ding volgend jaar ? Dit jaar is het nog zo goed als 'gratis' (zeker als je een "Xbox + live!"-pakket koopt), maar dat was de voicemail van KPN ook ... totdat men er bijna iedereen er verslaafd aan had gemaakt. Daarnaast weten diegenen die kabel/adsl voor spellen gebruiken al een ding verdomd goed : als er niet genoeg servers zijn dan maakt al die snelheid geen ene *beep* uit. // Salv : Je hebt geen modem nodig want Live! ondersteunt alleen breedband (= ADSL & Kabel). Het is dus alleen 'duur' voor diegenen die nog geen adsl/kabel hebben. Maar aangezien dat toch meestal wel de 'hardcore' on-line gamers zijn (wie heeft er anders +/- €50 per maand voor over ?) ben ik het wel met je eens dat de toekomst niet bepaald rooskleurig is tenzij men wel heel gauw iets aan die prijs doet (en van die verdomde creditcard afstapt. 't is hier niet de VS). Als ik het goed begrijp heb je namelijk aan ADSL-lite niet genoeg voor je X-box Live! plezier.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...