Ga naar inhoud

NFS 4 en DirectX 9


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen even DirectX 9 erop gezet, maar nu doet NFS 4 het niet meer. Als ik de 3D Setup doe, zegt hij dat de Direct3D Device 1 niet op het spel kan :roll: Eerder kon dat wel. En als ik het spel start op Software Render dan gaat hij weer naar mijn desktop! Weet iemand hoe ik hem wel kan laten lopen? GamesFreak
Link naar reactie
Helaas, heb geen backup meer van mijn pc :cry: En waar moet ik de nieuweste patches downloaden. Want op hun website zelfs staan ze niet. En als ik Auto-Patcher doe, dan kan hij er geen één vinden. En ik heb het spel al wel 10 keer opnieuw geinstalleerd :evil: Ach ja en anders gewoon pech gehad :D GamesFreak
Link naar reactie
Met DirectX 8.1 had ik er geen problemen mee. Maar sinds is DirectX 9 erop heb wel! En medere games doen het niet meer :cry: Zoals mijn lieveling spel: Lego Racers 2 (Echt waar vindt het te gek! En moet je al mijn lego eens zien!) En F1 2001 ook niet meer. C&C Red Alert 2 en Yuri's Revenge ook niet meer :evil: En Commandos 2 niet meer :evil: Het wordt me echt wat te veel! Ik denk dat ik maar ff Windows XP eropnieuw opzet. Want om ze in de kast te flikkeren is ook niks. En mijn naam is ook niet voor niks: "GamesFreak" Dus, wat zal ik doen? -Ik gooi ze in de kast en doe er niks meer mee. - Of ik zet Windows eropnieuw op. ''GamesFreak'' :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...