Ga naar inhoud

UT2K3 dedicated server config


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, graag een antwoord op het volgende:Ik ben bezig om een dedicated server op te zetten voor UT2K3. Dit wil op zich allemaal wel lukken. Nu is het zo dat ik het inloggen op de masterserver wil voorkomen, omdat er op een LAN-party niet altijd een internet-verbinding is cq. wordt toegestaan voor servers. Op meerder sites heb ik gelezen dat dit te voorkomen is door de volgende regel te wijzigen:[quote:7f16f39e9c][Engine.GameInfo] ... bEnableStatLogging=true[/quote:7f16f39e9c]van True naar False, en dit stuk toe te voegen:[quote:7f16f39e9c][IpDrv.MasterServerUplink] DoUplink=False UplinkToGamespy=False SendStats=False[/quote:7f16f39e9c]Helaas, dit werkt niet. De server wil nog steeds elke keer verbinding maken met de masterserver... Het verwijderen van DNS- of IP-adressen van de masterserver helpt ook niet. Meld dan dat de INI corrupt is (Bij het verwijderen van het gehele stuk [IpDrv.MasterServerLink]), of resolved de naam ergens anders vandaan (als ik de regels MasterServerAddress[0] en MasterServerAddress[1] leeg maak)... Iemand een idee?? Greetz!!
Link naar reactie
Als dit een dedicated UT'03 server is ... zou het kunnen dat ie gewoon de cd-key probeert te controleren ? Volgens mij heb je er in ieder geval een losse key voor nodig. Probeer anders de officieele Atari-forums : [url=http://www.ataricommunity.com/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=260]hiero[/url] of UnrealAdmin-pagina : http://www.unrealadmin.org/
Link naar reactie
Jep, die losse key klopt. Heb ik ook. Kun je [url=http://ut2003master.epicgames.com/ut2003server/cdkey.php]hier[/url] downen. Het gaat mij er puur om dat die server draait zonder dat het ding het internet op wil, zoals met UT ook het geval was... Maar die vlieger gaat hier waarschijnlijk niet op. Heb het eens geprobeerd door m'n server te blokkeren op de router, maar dan blijft hij maar de masterserver resolven en proberen daarnaar te verbinden. Spel komt dus gewoon niet in de lucht. Tevens, en dat viel me ook net pas op: [b:13d6b65d3b]De server verifieert de CD-key van de client[/b:13d6b65d3b]![quote:13d6b65d3b]Calling eventClientValidate for client 192.168.1.XXX:1231[/quote:13d6b65d3b] Hiermee voorkom je dus ook illegaal spelen.. ;) Conclusie: UT2003 heeft open internetverbinding nodig om [b:13d6b65d3b]LAN[/b:13d6b65d3b]-server te draaien!!? Greetz!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...