Ga naar inhoud

GTA 3 start niet op!


Aanbevolen berichten

[quote:4c17a00857="sdk"]Wat is iedereen ineens voor readon, alleen omdat ze nu ff de snelste kaart hebben, dat maakt de oudere modellen niet ineens beter, maarja zal wel meningsverschil blijven. Misschien moeten sommigen ff naar tomshardware.[/quote:4c17a00857] Ik heb het idee dat jijzelf ff bij tomshardware moet gaan kijken :wink: Een Geforce 4MX is gewoon een brakke kaart, zeker de MX420/440 het is gewoon een geforce 2 met wat extra geheugenfucties, zelfs de 'nature' test van 3dmark2001se doet ie niet :( Niet eens DX 8.0 kaart dus. Een radeon 9000 pro is een flink stukkie sneller en wél een DX 8.0 kaart (al zegt de naam anders). Ikzelf heb ook een geforce (ti4600) maar zou graag ruilen met een 9700 oid (zelfs de non-pro). Ati is op het moment gewoon op alle segmenten beter, ook de goedkope kaartjes. Ook is de 2D van ati beter (zeker dan van een MX kaart). Bovendien was de 8500 (heet nu de 9100) toen al sneller dan de Geforce 3, nvidia heeft met die Geforce 3 ti500 nor geprobeerd Ati bij te houden. Toen was ATI dus ook al een klein beetje sneller. //Nu ontopic// :) sebastiaan2003: Koop gewoon een leuke Geforce 3 ti200 of een Ati 8500/9000/9100, deze Ati's zijn bijna allemaal onder de 100 euro te kopen en zijn zeer goede kaartjes. (sneller dan die ti200) voor een goede test van ALLE 3d kaarten kijk hier: http://www.tomshardware.com/graphic/20021218/index.html //Edit: Koop trouwens NIET meteen bij die pczaak bij je om de hoek kijk eerst eens rond op www.tweakers.net/pricewatch voor de goedkoopste prijzen in NL
Link naar reactie
[quote:aa52e4833a="Nightfire"]Duur? Dan heb je egt wel een redelijk goede videkaart hoor![/quote:aa52e4833a]nee. hij bedoelt waar hij hem wil kopen. in zijn winkel om de hoek kost hij namelijk €155 en dat is duur. dat had ik trouwens al gezegt. daarom moet hij de geforce 3 nemen als hij hem in die winkel wil kopen. edit: nightfire/online bestellen vinden sommige mensen niet zo prettig.
Link naar reactie
[quote:e7dc143c9d="skywalker"]ik zou voor of de ATI radeon 8500/9000 gaan of voor een Geforce 3 of 4 Titanium. Maar dat zijn wel de kaarten in de iets duurdere prijsklasse maar ja dan weetje dat je met je kaart wel een tijdje vooruit kan[/quote:e7dc143c9d]nou skywalker dan moet jij een nieuwe videokaart kopen, want hij heeft een pentium 3 666 en moet een ATI radeon 8500/9000 of een Geforce 3 of 4 Titanium kopen. en jij hebt een amd athlon XP 1800+ en hebt daar een geforce 4 mx 420 inzitten dat is natuurlijk helemaal niks he voor zo'n computer. was zeker een kant en klare computer? gooien ze nog steeds van die videokaarten in :-?
Link naar reactie
[quote:87e2435094="sebastiaan2003"]Ik ga denk ik een geforce 4 met 64mb sdram en tv-out kopen. Of raden jullie dat af?[/quote:87e2435094] JA!! :roll: Als ik jou was zou ik 1 van deze kaarten kopen (maakt weinig verschil) [color=blue:87e2435094]- Club3D ATI Radeon 9100 64MB € 76,- - Connect-3D Radeon 9100 64 Mb Tv-Out, DVI € 74,- - Connect-3D Radeon 9000 64 MB DDR/TV-DVI € 80,- - Gigabyte GV-R9000 64MB (Radeon 9000) € 65,- - PowerColor Radeon 9000LE TVout DVi 128MB DDR € 85,- [/color:87e2435094] Ik heb de prijzen van www.tweakers.net/pricewatch koop gewoon 1 van deze kaartjes (online, of zoek een winkel bij je in de buurt) maar koop geen G4 MX zonde van je geld!!
Link naar reactie
nou kijk als je die geforce 4 voor weinig geld kan krijgen (€30?), maar dat kan je waarschijnlijk niet zal ik inderdaad voor een radeon gaan. die radeon 9000 van gigabyte is een hele goeie keus als je die voor €65 kan krijgen. mischien wel een beetje overkill. dus mischien een radeon 7500. alleen krijg je die niet veel goedkoper. van connect-3d kost hij €53.
Link naar reactie
Het werkt niet omdat de Vodoo kaart niet ondersteunt wordt in XP! Zo was het in ieder geval bij mij het geval. De 3dfx ondersteuning was er in iedergeval nog niet 2 jaar geleden. Op de 3dfx site was destijds te lezen dat ze geen nieuwe driver uit gingen brengen voor XP. Het was een end of life product. Ik weet niet wat de status hiervan nu is, maar ik heb op mijn oude PC de voodoo kaart verwijderd. nadat ik XP geinstalleerd had. Gelukkig heb ik ondertussen een nieuw systeem :lol: PS check het eens op 3dfx.com oid.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...