Ga naar inhoud

GTA 3 start niet op!


Aanbevolen berichten

Heb nu geprobeerd met alles op de achtergrond uitstaan maar wil nog niet werken, misschien dan toch een nieuwe videokaart. Wat voor een? ik heb een pentium III met 666mhz en 384mb ram. Heb hier een lijstje met videokaarten die ze hier om de hoek verkopen in de computerwinkel: 3D NVIDIA RIVA TNT 32 Mb € 37,00 Geforce 4 MX 64 MB TV OUT € 61,00 Ati radeon 9000 128 Mb DDR TV OUT € 155,00 Ati radeon 7000 64 MB PCI € 112,00 3 D Geforce 3 titanium 64 Mb DDR TV OUT € 140,00 3 D Geforce 4 TI 4280 128 Mb DDR TV OUT € 199,00
Link naar reactie
zie ook dat je een geforce 4 had aangekruist van €200 voor die prijs kan je makkelijk een radeon 9500 kopen. edit ik zie nu pas dat het om de videokaarten in die winkel gaat, maar ik weet niet hoeveel je te besteden hebt? SDK/ kan of kon je alles goed spelen toen die vodoo 3 erin zat, want je zegt niet wat voor videokaart er nu in zit. PS: 768
Link naar reactie
Wat is iedereen ineens voor readon, alleen omdat ze nu ff de snelste kaart hebben, dat maakt de oudere modellen niet ineens beter, maarja zal wel meningsverschil blijven. Misschien moeten sommigen ff naar tomshardware. Ik heb trouwens een Voodo 3 kaart in mijn oudste pc, een P90 met 200 MB HD HAHAHAHA :P Daar zat ie eigenlijk niet bij hoor om je gerust te stellen hij zat bij mijn p3 450, ik kan op dat ding nog steeds alles spelen, van ut03 tot gta3 en allen in 1024. HOE??? Een upgrade naar een GF2 Mx400 en 256 mb ram en een 7200 HD. Dan kan je toch alles lekker spelen.
Link naar reactie
Maar gewoon iemand van 15, als je naar de radeon 9500 gaat dan zal het al snel een overkill beginnen te worden, en ik denk dat de topic starters zijn videkaart wilt gebruiken voor af en toe een spel, en het geen die-hard gamer is. Das hetzelfde als een Radeon 9700 PRo in een computer bestemd voor Word, en Offiice-toepassingen te doen.
Link naar reactie
[quote:a134876636="Nightfire"]Maar gewoon iemand van 15, als je naar de radeon 9500 gaat dan zal het al snel een overkill beginnen te worden, en ik denk dat de topic starters zijn videkaart wilt gebruiken voor af en toe een spel, en het geen die-hard gamer is. Das hetzelfde als een Radeon 9700 PRo in een computer bestemd voor Word, en Offiice-toepassingen te doen.[/quote:a134876636]ja dat is waar, maar hij noemt zelf ook videokaarten van €200. ik heb het trouwens niet goed gelezen hoor. had ook niet gezien dat hij een pentium 3 666 heeft :oops: . als hij wat goedkopers wilt dan zijn de geforce 3 en de radeon 9000 ook een goeie keuze. ik vind die radeon 7000 een beetje duur voor die videokaart. :-? edit: die radeon 9000 is ook een beetje duur. ik zal voor de geforce 3 gaan of je moet ergens anders gaan kijken voor een radeon 9000(pro) denk dat de radeon 8500/9100 wel een beetje overkill is, maar het hoeft natuurlijk niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...