Ga naar inhoud

taktiek generals


Aanbevolen berichten

Hallo, In generals online krijgik een beetje teveel op mijn donder naar mijn goesting, vroeg me af welke technieken jullie zo hebben in de multiplayer versie? verder vroeg ik me ook af of de gla wel iets waard is in de multiplayer, daarmee heb ik zelfs nog geen enkel succes geboekt, in mappen met weinig recources sta je daar met je bende terroristen, terwijl de usa daar lekker geld ontvangt met dropzones.
Link naar reactie
- Geen Gla gebruiken, die zijn dankzij de laatste patch zeer zwak geworden - direct en multitasking bouwen, dus 4 bulldozers maken, en allemaal direct laten bouwen. - direct zorgen voor goeie airdefence - dicht bij elkaar bouwen (niet een mooie base proberen te maken) - boel airunits ( je kan dan snel ergens attacken, of verdedigen) - hummers in groepjes maken, en direct volproppen met rocket soldiers en uitrusten met Tow missile dit is voor de USA, maar daar speelde ik altijd mee, en dit was nog wel een beetje effectief en direct zorgen voor een superweapon (als dat aanstaat) want daar beginnen sommigen haast al mee te bouwen aan het begin van het spel
Link naar reactie
[quote:ce1b599629]- dicht bij elkaar bouwen (niet een mooie base proberen te maken)[/quote:ce1b599629] Dit is minder handig, als alle gebouwen dichtbij elkaar staan richt éen superwapen al erg veel schade aan. Als je de basis spreidt over een groot oppervlak kan zelfs een scudstorm nooit meer dan twee of drie gebouwen uitschakelen. Zorg ook voor back-up gebouwen, dus twee of drie warfactories verspreid over de basis. Dan kun je ook sneller reageren op een aanval. Maak in ieder geval [i:ce1b599629]nooit[/i:ce1b599629] de fout om al je powerplants tegen elkaar te zetten. Verder is een verdediging in de diepte handig, dus niet een lange smalle linie van afweergebouwen en zorg voor een zo goed mogelijke verkenning.
Link naar reactie
dat is niet slim hoor alles zo dicht bin elkaar te bouwen je moet juist allemaal ver van elkaar bouwen want als ze superwapen gebruiken gaan er maar paar fabrieken weg tip maak een 20 paladin's en 10 tamahawks paladin's vernietegen tanks en manetjes en tamahawks vernietegen de beveileging en de fabrieken
Link naar reactie
idd base lekker ruim opzetten ivm met superweapons. Ikzelf bouw 1 xtra bulldozer. Zo kan ik lekker doorbouwen zonder pauzes wegens geldgebrek. Hou je tegenstander goed in de gaten. laat je niet verrassen. In het geval van USA bouw prisons en gebruik regelmatig de satteliet functie. Laat geen grote groepen units bij elkaar staan. 1 x a-10 aanval en ze zijn allemaal in een klap weg. Bouw snel bij alle voorraden een supply dock en verdedig ze. Pak gelijk de installaties. Speel aanvallend. Bij elke C&C een goede tactiek. Neem zelf het initiatief. (geld voor elke oorlog). Paladins bouwen in geval van USA. Groepen rocket soldiers kunnen rake klappen uitdelen. Door de laser van de paladins kunnen de meeste van deze projectielen uitgeschakeld worden en kun ze zijn units wegvagen. gecombineerde aanvallen. Voordat jij zijn basis gaat aanvallen met je grondeenheden bijv. met vliegtuigen zijn el. voorziening platleggen en zijn vaste verdediging platleggen en dus een groot voordeel van zijn kant wegnemen. Dat mag best een paar dure vliegtuigjes kosten. Zorg bij een aanval van jou kant ook voor een goede luchtverdediging. Op een grote map kan je je units anders al kwijt zijn voordat je zijn basis bereikt hebt. Expirimenteer. :wink:
Link naar reactie
de tips uitvoeren, moet je wel al heelveel geld hebben, maar op zichzelf zijn het best goede tactics. Bij USA kan je via de chinooks ook tropen door de lcuht brengen, dus een basis via de achterkant of zo aanvallen, echter wel goed uitkijken tijdens het vliegen dat je geen chinese gatlings tegenkomt. Als je tegen andere USA vecht, bouw hum-vee met bazooka mannetjes erin en race langs de resources en worden de chinooks eruit geknald. Andere tips : oil baracks capturen en evt verdedigen. Wat meer op china gericht : min 2 trucks per resource gebouw. Gatling tanks upgraden (pas op dat je genoeg verdediging hebt oor je het doet) Ze kunnen met 1-2 best een Crusader of paladin aan. Als je USA aanvalt, probeer eerst zijn energie centrales uit te scahkelen, dan gaan de Patriots off line. Zo kan je de inzet vd de Particle Uplink beperken. Als je China aanvalt kan je zo de Atoombom een tijdje ophouden. Probeer altijd de controle over de resources te krijgen of deze regelmatig aan te vallen. Overlord altijd laten vergezellen door 1-2 gatling tanks. Met de Overlord (vooral als je Uranium shells hebt) 1x op een andere tank schieten, (de gattlings kunnen beter geupgraded zijn) vervolgens richten op een andere. De Gatlings maken de beschadigde dan wel af. Je kan met 2 overlords zo met gemak een groep van 6-8 Crusaders en Paladins killen Vergeet ook niet hackers te bouwen, minimaal liefst 8 of meer. Om A10 (3x) neer tehalen een gordel van Gatlins bouwen in 2-3 rijen. Bij 3 komen ze er gegarandeerd niet door. Een goede verdedinging is 2 bunkers met daartussen een gatling gun. Bij GLA : black market bouwen, liefst meerdere bouwen. Scud STorrms bouwen, dat zijn echt verschrikkelijke wapens. als er alleen tanks aankomen stuur zelfmoord commmandos op ze af. bouw een bomb truck vermom hem als tank en laat hem tussen een horde tanks exploderen bouw tunnel networks om je enemy te verassen. zet je palace een beetje bij je verdediging en zet er 5 rocket mannetjes in. Succes
Link naar reactie
[quote:8927c580be]- Geen Gla gebruiken, die zijn dankzij de laatste patch zeer zwak geworden [/quote:8927c580be] Um nee integendeel, het bleek dat gla te snel bouwt in verhouding to de anderen, dit konden ze niet verandere omdat dit te veel tijd zou kosten. Maar toch. Ik zet ff op rijtje USA heeft dropzone's om aan geld te komen (2000??? per 1:40) CHina Hackers (5-10) GLA Black market (20) Maar dit is niet slim. Als eerst zo veel mogelijk in de level aanwezige resources verzamelen. Dan heb je snel veel geld, die 3 dingen zijn pas handig als het andere geld op is. Andere tip, laat de vijand geen experience krijgen door met 3 tanks op een rij schiettorens af te rijden, bouw een langeafstandswapen (tomahwk, scud, nuke cannon, inferno cannon) of vliegtuigen en ga dan pas met je tanks in de weer.
Link naar reactie
[quote:420410e1fb]Je kan ook in Skirmish mode gaan oefenen. Weet je of de tegenstanders cheats gebruiken ?[/quote:420410e1fb] in skirmish win ik altijd, en de tegenstanders gebruiken soms cheats, ben ik wel zeker, overlaatst, had ik een tegenspeler, ik had nog mar iets van een 20000 credits binnengehaald en deed dit met twee suplies, die andere (zag ik met de radar) gebruikte slechts 1 suply en had geen drop zones, toch had hij al een enorm uitgebreide basis met alles er op en eraan, gaf mij natuurlijk ferm op mijn donder na een complete overompeling van tanks en vliegtuigen, toen het spel afgelopen was zag ik bij credits 163.000 credits verzameld?????? terwijl er in de gehele map nog niet zoveel credits te rapen waren.
Link naar reactie
Ik had laatst 463000 met 3 groepjes hackers, verstopt over hele level. En dat van die radar slaat nergens op. Als je us was en je had spysattelite kan je nog niet weten wat hij allemaal waar heeft. Dit is toch variabel. En alles op 1plek bouwen is ook niet slim. Met 2 dropzone kan je makkelijk 163000 halen. Ik heb het zelfs een keer zop gedaan dat ik vlak achter iemand zijn hq een paar van die hackers neerzette (natuurlijk buiten zijn vision). Zeker met america is dit makkelijk. Pak chinook doe dozer erin, vlieg lang randen waar neimand zit en je zit zo op plekken waar niemand komt en bouwt er een complete basis of een outpost om geld te verdienen.
Link naar reactie
[quote:211ecccccb]Ik had laatst 463000 met 3 groepjes hackers, verstopt over hele level. En dat van die radar slaat nergens op. Als je us was en je had spysattelite kan je nog niet weten wat hij allemaal waar heeft. Dit is toch variabel. En alles op 1plek bouwen is ook niet slim. Met 2 dropzone kan je makkelijk 163000 halen. Ik heb het zelfs een keer zop gedaan dat ik vlak achter iemand zijn hq een paar van die hackers neerzette (natuurlijk buiten zijn vision). Zeker met america is dit makkelijk. Pak chinook doe dozer erin, vlieg lang randen waar neimand zit en je zit zo op plekken waar niemand komt en bouwt er een complete basis of een outpost om geld te verdienen[/quote:211ecccccb] jaja, natuurlijk, maar toch niet als het spel met moeite vijf min bezig is??? als ik met mijn radar zijn base bekeek moet hij ongeveer die hele tijd constant zitten bouwen hebben, hij had bv twee airports en twee wea[ons factorys en de hele boel, en viel mij na vijf minn aan met 10 a 15 tanks met nog een reeks buggies erbij, vertel mij eens hoe je op vijf min tijd dit allemaal kunt voor elkaar krijgen, hun laatste patch heeft het wel onmogelijk gemaakt om bepaalde trainers uit te schakelen, maar er zijn nog steeds trainers die er imuun voor zijn en waarmee je in het multiplayer gedeelte nog steeds goed van slag kunt gaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...