Ga naar inhoud

sof2 op nieuwe pc doet het niet, kleur is weg


Aanbevolen berichten

Ik heb sof2 op mijn nieuwe pc gezet en heb alle patchen gedownload, ook punkbuster is gedownload. Maar als ik nu op multiplayer klik en een level wil spelen gaat het eerst allemaal goed, tot ik in het level zelf kom. Dan is het beel helemaal grijs, zwart en wit. Mijn pc is: Windows XP video kaart ATI radeon 9700 128 DDR Weet iemand waar het kan aan kan liggen, want op vorige pc speelde hij wel gewoon met kleur.
Link naar reactie
IK denk niet dat het helpt om hem er opnieuw op te zetten want dat heb ik onderhand nou al zo`n 5 keer gedaan en ik blijf nog steeds in zulke vagen kleuren zitten. Er gaan steeds meet stemmen op dat het aan mijn drivers ligt maar het is toch vreemd dat sof2 het niet wil doen want het is een gloednieuwe pc :-?
Link naar reactie
Nee het spel is niet nieuw mijn pc is nieuw. Maar ik zal ff proberen een beschrijving te geven van wat ik krijg te zien als ik in een level kom want daarvoor doet hij het wel gewoon goed met kleur. Als ik in een level kom zie ik allemaal vlakken in het grijs met witte rander er om heen, je zou dus kunnen zeggen dat het lijkt alsof het niet is "ingekleurd". Ik had het probleem ook bij single player maar toen ik daar een beetje in de opties ging kijken en klikken was het over maar in over internet blijft het. Ik heb een vriend gevraagd naar zijn opties en toen het beeld daar op gezet maar dat hielp allemaal niks. Het word zelf zo erg dat ik aan het afkicken ben van sof2 :evil: :wink:
Link naar reactie
Nou het spel doet het weer en het leek mij wel netjes om het ff te melden. Het probleem lag niet aan de drivers wat velen dachten maar er was een PK3 bestand een beetje kapot. We hebben de cd-rom schoongemaakt met Tandpasta (ja je leest het goed) en nu doet hij het weer goed. Maar in ieder geval bedankt voor de hulp! :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...