Ga naar inhoud

Kan iemand mij vertellen...........................


Aanbevolen berichten

:evil:[color=black:190c733313][/color:190c733313] Kan iemand mij vertellen hoe dit zit, want ik wordt echt wanhopig. Ik heb Yuri's Revenge met Kaazaa gedownload maar wat blijkt nou dat als ik het spel speel dat dat mijn basis in 38 seconde op wordt geblazen. Kan iemand mij helpen? Maar alvast bedankt Groetjes van iemand
Link naar reactie
[quote:15f5a9f891="mvrossum"]:evil:[color=black:15f5a9f891][/color:15f5a9f891] Kan iemand mij vertellen hoe dit zit, want ik wordt echt wanhopig. Ik heb Yuri's Revenge met Kaazaa gedownload maar wat blijkt nou dat als ik het spel speel dat dat mijn basis in 38 seconde op wordt geblazen. Kan iemand mij helpen? Maar alvast bedankt Groetjes van iemand[/quote:15f5a9f891] De oplossing is dat je hem koopt in de winkel. kijk eens bij www.frs.nl of www.dynabyte.nl of www.dixons.nl er zijn nog veel meer leuke winkels waar je hem vast nog wel kan kopen. Voor vragen over illegale software en hoe je de problemen daar mee kan verhelpen moet je op een ander forum wezen. deze gaat op slot.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...