Ga naar inhoud

aimbot frustratie


Aanbevolen berichten

[quote:bf571034a5="sdk"][quote:bf571034a5]Valt bij iedereen direct op door de totaal scheve verhouding "frags" tov "deaths" [/quote:bf571034a5] als deze verhouding niet klopt duid dit vaak eerder op een "camper" of iemand die alleen de "noob weapons" pakt (in ut03 redeamer in sof2 rpg mm1)[/quote:bf571034a5] Campers gaan toch vrij snel voor de bijl daar geoefende spelers de "Campplekken" ook kennen zodat deze geen lang leven beschoren lijkt Ik bedoel een voorbeeld uit de praktijk (DM-UT Deck 16) als deze: de winnaar heeft 40 frags en 1 death en nr. 2 19 frags en 21 death'; hier geloof ik dus geen f#ck van..... :evil: Neemt niet weg overigens dat campen ook irritant is... Een andere vorm van irritant gedrag bij bv Battlefield is dat je door eigen medespelers wordt afgeknald omdat de ander bv in het vliegtuigje wil je kan niet eens opstijgen of daar ga je weer....
Link naar reactie
Tsja, waarom kan iemand geen 40 kills halen en 1 death? Net hoeveel diegene het spel gespeeld heeft, of bekend is met die map enz. Dus heef ie dan 40 kills omdat: 1. Hij cheat? 2. de rest gewoon een stel amateurs is vergeleken met hem? Ik vind mezelf ook een redelijke UT speler maar heb het ook wel eens tegen iemand af moeten leggen met 40 - 1. Niet omdat hij cheatte, maar hij was gewoon heel goed. Net alsof het lijkt dat mensen soms om een hoekje kunnen kijken, terwijl het meestal gewoon zo is dat iedereen zich op dezelfde plek verstopt. Dan is het niet zo moeilijk voorspellen waar die ander zit. Vaak is het daaraan juist wel te zien, een cheater kan je bijvoorbeeld zelf vaak pakken door een betere tactiek te gebruiken, terwijl een goede speler die zelf veel kills maakt zelf ook uitblinkt in tacktiek. En die komt niet van een Aimbot :) TK'en is idd ontzettend triest... gelukkig heb je bij AA bijvoorbeeld het honour points systeem. Als je teveel TK'ed, dan kan je sommige servers niet meer op. Nadeel bij dat spel is weer dat je bij lange afstandsgevechten niet altijd evenduidelijk kan zien wie nou wie is.
Link naar reactie
Met alle respect BA, slapen doe ik 's-nachts :wink: het "godlike-Logue-gevoel"; ken je dat? Ieder schot met wat voor wapen dan ook is altijd dodelijk, en dat met 10 of meer geoefende spelers in het spel. Dergelijke figuren spelen meestal maar een of twee mapjes mee en zijn veelal te vinden op de minder geupdate servers. Ik vind het niet erg te verliezen maar dan wel op een eerlijke manier
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...