Ga naar inhoud

aimbot frustratie


Aanbevolen berichten

Nu speel ik veel unreal tournament 2003, maar het valt mij op dat er hier veel aimbots gebruikt worden, nu het valt echt op dat ze dat gebruiken zo werk ik al gesniped terwijl ik onzichtbaar was in volle actie enzoverder, en het zijn veelal dezelfde personen in het spel die je zomaar uit de lucht knallen en ze gebruiken alleen maar wapens waarbij je slechts een of twee rake schoten nodig hebt. Bij sommigen als je hen er op wijst voelen ze zich wel betrapt en gaan weg maar de meesten ontkennen en blijven lekker doordoen, het spelplezier gaat er zo wel wat af vind ik. Ik vroeg me nu eens af waarom de gamedevelopers er niets aan doen zodat een aimbot installeren op hun game zo goed als onmogelijk word en af en toe een patch uitbrengt die de meest courante aimbots uitschakeld.
Link naar reactie
Soms valt het idd heel erg op, al moet je nooit zomaar iemand van Aimbots beschuldigen. Er zijn namelijk ook gewoon mensen die heel erg goed zijn. Als ik alle keren bij elkaar op tel dat ik bijvoorbeeld in SF vor cheater ben uitgemaakt door een stelletje n00b's dan zou ik die nie eens meer op 10 handen kunnen tellen.
Link naar reactie
[quote:ab80103209]rombaft Geplaatst: 10 Maa 2003 11:54 Onderwerp: aimbot frustratie -------------------------------------------------------------------------------- Nu speel ik veel unreal tournament 2003, maar het valt mij op dat er hier veel aimbots gebruikt worden, nu het valt echt op dat ze dat gebruiken zo werk ik al gesniped terwijl ik onzichtbaar was in volle actie enzoverder, en het zijn veelal dezelfde personen in het spel die je zomaar uit de lucht knallen en ze gebruiken alleen maar wapens waarbij je slechts een of twee rake schoten nodig hebt. Bij sommigen als je hen er op wijst voelen ze zich wel betrapt en gaan weg maar de meesten ontkennen en blijven lekker doordoen, het spelplezier gaat er zo wel wat af vind ik. Ik vroeg me nu eens af waarom de gamedevelopers er niets aan doen zodat een aimbot installeren op hun game zo goed als onmogelijk word en af en toe een patch uitbrengt die de meest courante aimbots uitschakeld. [/quote:ab80103209] BA heeft helemaal gelijk. Ik speel veel SoF2, in het begon dacht ik ook, dat kan nooit van zo'n afstand in 2 schotjes, precies door mijn hoofd. Maar tegenwoordig heb ik mijn eigen clan en schiet ik iedereen van grote afstand met een ak47 neer. Wordt ook weleens voor aimbot uitgemaakt. Ben er wel ooit 1 tegen gekomen, maar in sof2 kun je er toch van winnen door nades te gebruiken en stond ik dus toch nog hoger :P
Link naar reactie
Idd, zeker als je bijvoorbeeld de maps heel goed kent heb je een erg groot voordeel. Ik weet nog van een Quake 2 map, die ik toen zo vaak gespeeld heb (tokay's Towers oid), dat ik exact wist hoe lang het duurde vanaf het moment dat ze op een bepaalde plaats uit het water kwamen en wanner ze de volgende hoek om kwamen. Het eerste wat ze dan zagen was mijn rocket die hun hoofd raakte :D Dan wordt je wel weer voor cheater uitgemaakt, maar het is gewoon een staaltje taktiek :)
Link naar reactie
[quote:9f01aac09a="Salv"]Het enige wat je tegen ze kunt doen is uitschelden. Daarna gewoon naar een andere server gaan. Mensen die aimbots gebruiken zijn gewoon zielig. Ze kunnen het niet winnen zonder. :evil:[/quote:9f01aac09a] Die lieden *nooit* uitschelden ... zelfs al denk je bewijs te hebben, dan nog kun je beter de admin waarschuwen. Als ze weten dat jij ze door hebt hebben ze namelijk in de gaten dat hun bot niet perfect is ... Om maar te zwijgen over het feit dat je zo zelf de sfeer op de server verziekt ... en reken er maar op dat die lieden juist daar 'lol' in hebben. btw : je bent nooit echt onzichtbaar in UT'03 en daarnaast heb je nog de naam die oplicht als je binnen een bepaalde afstand van zo iemand af zit. En nog iets : de echte bots van UT'03 (de computer-tegenstanders dus) kunnen met gemak iemand van de andere kant van de map afschieten ... mits ze zo ingesteld zijn. Probeer 'Malcolm' (de beste standaard-bot in UT'03) maar eens op 'godlike' setting en zie hoe vaak hij je raakt.
Link naar reactie
ja kan allemaal goed zijn, maar het valt duidelijk op als ze er een gebruiken, ik zeg het, al hebben die personen een bazooka, flake canon of wat dan ook ze gebruiken alleen maar de snipe gun of die andere gun waarmee je maar een schot nodig hebt om iemand neer te leggen, en je word altijd door dezelfde kereld neergeschoten of je nu springt, valt, loopt of aan de heel andere kant van de game staat het maakt niet uit en daarbij valt nog eens op dat ze bijna nooit missen, altijd direct raak gelijk wat je doet, dit is een aimbot, niemand hoe geoefend ook kan dit. Mijn vraag is gewoon waarom de gameindustrie er niets aan doet om zulke progs tegen te werken want ze verzieken het multiplayer spel. Het heeft trouwens al in een artikel op tweakers gestaan dat multiplayers enorm in de lift zitten maar dat men ongerust is over de toekomst omdat deze trend wel eens in de grond zou kunnen gaan door zeuren en foefelen en toch reageerd de gameindustrie er nog altijd niet op.
Link naar reactie
Ik speel heel vaak MOHAA en ik denk dat daar (haast) nooit iemand cheats of bots gebruikt. Ik sta heel vaak boven aan met team-match, maar ik wordt nooit uitgemaakt voor cheater. In tegenstelling tot UT2003 waar je de scheldwoorden om je oren vliegt als je even een mooie headshot maakt. Het verschilt dus wel per spel.
Link naar reactie
Ten eerste doen ze er wel wat aan, er zijn ook zat anti cheat progs te krijgen. Dan nog, waarom denk je dat ze die single shot wapens gebruiken? Je zit niet met een vertraging, zoals bij de rocket launcher, dus als je goed mikken kan kan je idd zo iemand uit de lucht schieten. (1 van de redenen waarom ik in UT ook altijd met sniper speelde op korte afstand, dat is ook goed te doen)
Link naar reactie
Ben een fervent liefhebber van UT en UT 2003, idd kom je wel eens een cheater tegen. Valt bij iedereen direct op door de totaal scheve verhouding "frags" tov "deaths" Tuurlijk zijn er ook ontzettend goede spelers, geloof me, ken er enkele. De meeste servers installeren software welke het gebruik van cheats bemoeilijkt maar het is net als met virus-makers en hackers, ze vinden steeds iets nieuws. Maw ontdek je een cheater, niets doen en negeren, gaat ie vanzelf weer weg....
Link naar reactie
Als je in UT'03 redelijk zeker wilt zijn dat er geen cheaters/aimbots zijn dan moet je een server uitzoeken waar 'Utsecure' wordt gebruikt. Die hebben wat een sterkere beveiliging dan de 'standaard' server. Zorg er daarnaast voor dat de server de laatste patch heeft (= 2199 op dit moment) en je bent zo safe als maar zijn kan. Je moet zeker niet onderschatten hoe voorspelbaar de meeste mensen zijn. Dat maakt het voor spelers die al jaren UT spelen heel makkelijk om je midden in de lucht te raken. En vergis je niet : in de lucht ben je juist heel erg voorspelbaar. Ik weet dat er gewoon mensen zijn die er geen probleem mee hebben om een headshot te maken terwijl het slachtoffer door de lucht 'vliegt'. // sdk : Als er sukkels rondlopen dan kan zelfs ik een vrij hoog frag/death score krijgen. Tenminste tegen 'novice' bots heb ik daar nauwelijks problemen mee ;) Die 'redeemer' kun je uit de lucht schieten ... een goede speler heeft er dus geen last van :p Om maar te zwijgen over het feit dat een echt goeie speler voorkomt dat iemand anders een redeemer te pakken krijgt. ;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...