Ga naar inhoud

starcraft performance onder windows 2000


Aanbevolen berichten

Ik heb nu al bij 2 verschillende pc's het volgende probleem geconstateerd: starcraft lijkt voor geen meter te draaien onder windows 2000. Het spel is niet vooruit te branden en begint hevig te stotteren en schokken als het ook maar een beetje druk wordt op de kaart. Hoe kan dit nou? Ik zie wel dat windows 2000 meer resources gebruikt dan andere OS-en maar dat kan toch niet de belangrijkste reden zijn. Op beide systemen heb ik gezien dat starcraft onder de OS-en windows NT en windows 98se vele malen beter draait. En die gebruiken zeker minder geheugen... Ik moet er wel bij zeggen dat op driver gebied ik gewoon de windows 2000 drivers heb gebruikt. Misschien dat daar nog winst op te halen valt... Zijn er meer mensen die hier last van hebben?? Of in het algemeen bij games onder windows 2000?? De 2 systemen zijn de volgende: - een laptop PII 233 met 128 mb geheugen - een desktop PII 233 met 64 mb geheugen
Link naar reactie
Windows 2000 is vrij veeleisend en zeker op die systemen die jij daar hebt niet echt aan te raden. Had hier zelf een windows 2000 bak als server staan (P233mmx met 128MB) en dat liep op zich wel, alleen alles duurde lang met opstarten en bedienen. Onder NT4 draaide het wel ok (nog niet top), maar dat gaf je zelf ook al aan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...