Ga naar inhoud

Cheats gevonden bij CS???


Aanbevolen berichten

Hoi, ik was gisterenavond aan het CS'en toen ik plotseling van mijn vaste server werd gekicked door HLguard (anti-cheat progje) met de melding dat ik iets van 'Corrupted memory' zou hebben en dat ik het moest verhelpen en anders zou ik gebanned worden. Nou schrok ik hier niet zo van want ik had dit een aantal weken geleden ook al es 1x gezien en ik rejoinde de server gewoon, niks aan de hand. Alleen deze keer wel: Ik rejoinde de server en tot enkele minuten NIKS aan de hand totdat ik ineens het consolescherm in beeld kreeg met de melding dat ik van de server gebanned was vanwege 'Cheat violations'. Nu brak m'n klomp, ik heb namelijk nog NOOIT enige vorm van cheats gebruikt/geinstalleerd gehad, en het vreemde is ik had die melding al eens 1x eerder gehad en toen was er niks aan de hand, en aangezien ik 2 dagen voor deze ban net m'n schijven heb geformatteerd KON er ook verder niks opstaan. Ik stuur meteen een mail naar de admin of hij de ban kon verwijderen, dat werd ook meteen gedaan en kon weer op de server. Maar toen ik eens een andere server wilde proberen was ik daar ook gebanned, het bleek namelijk een WONban te zijn. Een WONban registreerd je WONid (een nummer voor elke CS'er verschillend) en zorgt dat je voor een bepaalde tijd niet kunt spelen, gelukkig voor mij was dit maar 1 dag en had ik nog die ene server waar ik wel op kon. Maar ik blijf het een vreemd verhaal vinden en daarom post ik het hier met de vraag of meer mensen hier last van hebben, en wat 'corrupted memory' precies inhoud want cheats heb ik niet. :-?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...