Ga naar inhoud

intel of amd


Aanbevolen berichten

Welke CPU je neemt voor deze games maakt niet uit. Intel en AMD zijn beiden goed voor games. Koop de goedkoopste snelle oplossing: Moederbord met Nforce 2 chipset AMD AthlonXP 2500+ (Barton) 512mb pc2700 of pc 3200 en een ATI Radeon 9700 (non-pro) als je dat systeem koopt heb je voor relatief niet al te veel geld een schitterende Game pc. maar ja.. ik weet niet wat je budget is.
Link naar reactie
Klinkt idd meer naar een pc die vol troep zit dan iets dat 'zo maar' kan gebeuren. Dat van die op P4 gerichte applicaties is zowiezo onzin. Het duurt toch minimaal een jaar voordat de software van de truukjes gebruik kan maken. Aangezien de P4 nog geen jaar oud is is dat dus zeeer onwaarschijnlijk. Overigens : die AMD zal heus niet merkbaar sneller zijn. De prijs/prestatie ligt echter een heeeeeeel stuk gunstiger waardoor je in de amd-pc vaak veel betere spullen kwijt kan.
Link naar reactie
zie mijn onderschrift, wat had ik er nog meer bij moeten doen, en 3d kaart zal niet echt zijn, hij heeft een ti4200 en ik een 4400 zit wel verschil in maar niet zoveel dat je bij ut03 met de 1 wel triliniair kan filteren en met de ander wel. Maar heeft idd geen goede geluidskaart, maar of dat nu zoveel processorkracht besparong geeft....
Link naar reactie
[quote:8c2f96cda3]ken iemand met een 2600 amd, maar mijn 2,53 p4 is toch 10 keer sneller. Dacht vroeger ook dat amd beter is maar nu ik een goede pentium 4 hebt wil ik niet anders meer. Toepassingen zijn gewoon meer p4 gericht. En daarom werkt een p4 beter[/quote:8c2f96cda3] wat voor een onzin is dat, progs worden niet geschreven naar cpu's maar progs worden geschreven naar os'n, os'n worden ontworpen rekening houdend met intel en amd en intel en amd houden rekening met os'n,dit ten eerste en ten tweede die 2600 is op alle gebied sneller dan die pentium, zelfs de 2400+ klopt de 2.54 op sommige vlakken, als je die 2600+ natuurlijk op een mobo zet van mijn voeten en daarbij nog je instellingen verkeerd enz... zal ie natuurlijk trager zijn. sdk als je zoiets post mag je me wel eens een paar links geven naar wat je daar zegt, ik weet ze nu niet vanbuiten maar als je wilt post ik hier wel eens een link van een test tussen de 2400+ en de pentium 4 2.54
Link naar reactie
SDK. verlaag deze topic niet tot goedkoop geflame. ALs je uitspraken doet zoals "mijn p4 2,53ghz is 10x sneller dan een AMD AthloNXP 2600+" laat dit dan zien met bewijzen. Het tegen deel is namelijk ook te bewijzen. Geef de topic starter goed advies ipv deze topic te verzieken met een Flame war. al al AMD vs Intel. die topics hebben we al genoeg gezien. AMD en Intel zijn beiden prima voor games tenslotte.
Link naar reactie
[quote:c13b93939d]SDK. verlaag deze topic niet tot goedkoop geflame. ALs je uitspraken doet zoals "mijn p4 2,53ghz is 10x sneller dan een AMD AthloNXP 2600+" laat dit dan zien met bewijzen. Het tegen deel is namelijk ook te bewijzen. Geef de topic starter goed advies ipv deze topic te verzieken met een Flame war. al al AMD vs Intel. die topics hebben we al genoeg gezien. AMD en Intel zijn beiden prima voor games tenslotte.[/quote:c13b93939d] Is inderdaad niet echt handig zoeits op het games forum te plaatsen, er staan er al op het moederbord deel. 1 ervan heb ik zelf gestart. Geplaatst: 10 Maa 2003 17:39 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Quote: ken iemand met een 2600 amd, maar mijn 2,53 p4 is toch 10 keer sneller. [/quote] Dacht vroeger ook dat amd beter is maar nu ik een goede pentium 4 hebt wil ik niet anders meer. Toepassingen zijn gewoon meer p4 gericht. En daarom werkt een p4 beter Geplaatst: 10 Maa 2003 17:39 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Quote: ken iemand met een 2600 amd, maar mijn 2,53 p4 is toch 10 keer sneller. Dacht vroeger ook dat amd beter is maar nu ik een goede pentium 4 hebt wil ik niet anders meer. Toepassingen zijn gewoon meer p4 gericht. En daarom werkt een p4 beter [quote:c13b93939d]Geplaatst: 10 Maa 2003 17:39 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Quote: ken iemand met een 2600 amd, maar mijn 2,53 p4 is toch 10 keer sneller. Dacht vroeger ook dat amd beter is maar nu ik een goede pentium 4 hebt wil ik niet anders meer. Toepassingen zijn gewoon meer p4 gericht. En daarom werkt een p4 beter wat voor een onzin is dat, progs worden niet geschreven naar cpu's maar progs worden geschreven naar os'n, os'n worden ontworpen rekening houdend met intel en amd en intel en amd houden rekening met os'n,dit ten eerste en ten tweede die 2600 is op alle gebied sneller dan die pentium, zelfs de 2400+ klopt de 2.54 op sommige vlakken, als je die 2600+ natuurlijk op een mobo zet van mijn voeten en daarbij nog je instellingen verkeerd enz... zal ie natuurlijk trager zijn. [/quote:c13b93939d] Ik heb vaak genoeg gelezen dat hier wel degelijk verschil inzit. Dit door het feit dat een amd processor meer berekeningen per klokcycly kan uitvoeren. Maar zoals ik net zei is niet echt voor op het games forum. Zoek via de zoekoptie naar een topic over amd vs p4 daar staan veel links ov er bechmarks en belangrijk temperaturen
Link naar reactie
[quote:4a932101bd]Red Dragon Geplaatst: 10 Maa 2003 20:56 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- sdk schreef: sorry hier is iets fout gegaan, hoop dat het nog te begrijpen is Ik snap er geen hout van.. ruim je rotzooi eens op door je post te editen.. anders wil ik hem wel weghalen, dan kan je het nog eens proberen. [/quote:4a932101bd] Heb echt ff geen tijd nu miusschien later
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...