Ga naar inhoud

games & zo (shop) verkopen ze Nintendo?


Aanbevolen berichten

Ik wil graag Donkey Kong 3 voor de Snes. Ik woon vlakbij (10 km) Games & Zo in Utrecht 1. Waarom ik DK3 die wil hebben = nostalgie (sommige begrijpen dat niet) ik heb dat spel als 9 jarige nooit kunnen kopen. Dat spel koste in guldens zo'n 180 ofzo. (kan zelfs duurder zijn, weet niet meer) 2. Waarom ik dat hier vraag? Tja, er zitten hier vast wel mensen die dat weten. Ook consolegamers. Ps: hebben ze ook SNES controllers? De mijne zijn naar de pleuris. Ik hoop echt dat ze SNES spul hebben, staat trouwens niet op de site maar misschien is het 't vermelden niet waard voor hun.
Link naar reactie
Games & Zo in Utrecht is toch die in dat winkel centrum (hoog catterijne?) ... die verkopen dus geen oude spullen meer, ben naar Utrecht gegaan voor wat retrogaming spul maar die zaak kan je over slaan op een verdwaald gameboy classic spel na is het allemaal de huidige console's wat de klok slaat. Tis overgenomen door Bart Smit, daar zal het door komen ... boring zaak iig. Wat je wel kan proberen is Replay (www.replay.nl) die zit buiten het centrum, maar is goed te bereiken met de bus. Ze zijn wel aan de prijs, maar dat is elke retro gameshop (Nedgame vraagt hier nog 40 euro voor DKC). SNES controllers zullen ze vast hebben, hing van alles aan touwtjes en lag in bakken toen ik er was (aardige lui trouwens), maar wederom aan de prijs (hier doen ze nieuw in doos 15 euro). Wat je misschien beter kan doen is Marktplaats, eBay of iets dergelijks in de gaten houden. Gaat DK ook nog wel voor veel weg (20-25), maar het scheelt toch weer wat ... het is en blijft een redelijk gezocht spel en dat merk je aan de prijs helaas. Maar met wat geduld en opletten heb je soms geluk, zo heb ik iig voor redelijke prijzen een aardige verzameling kunnen opstarten (tis nog maar een begin :)). Zet je zelf een prijs in je hoofd en ga er niet over heen (het is moeilijk :D), er is meer dan 1 cartridge van die game ;) Zie em toevallig net op eBay langs komen, misschien heb je er wat aan: http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3011054279&category=
Link naar reactie
Ik ben niet van plan om een verzameling op te starten. Ik heb 9 SNES spellen waarvan 2 DK's (1+2) Ik heb nooit 3 in mijn bezit gehad, hoewel ik daar de trilogy compleet mee kan maken. Ik heb 3 nooit kunnen kopen of kunnen krijgen want die spellen waren echt absurd duur. Ik heb geen ervaring met E-bay. hoe moet je ontvangen? Gewon via rembours? Ik ga dit jaar maar weer eens naar de rommelmarkt op Koninginnedag. Er is altijd wel een of andere malloot die z'n SNES wegdoet.
Link naar reactie
eBay kan soms onder rembours, de verkoper bepaald welke methoden hij gebruikt. Zelf heb ik wat verkocht wat alleen na overschrijving word verzonden. Wat ik kocht ging ook bijna allemaal na overschrijving. Geld op de rekening van verkoper, dan afsturen. Had ook eerst mijn bedenkingen, maar met het eBay rating systeem heb ik wel redelijk vertrouwen. Dure dingen zou ik nog niet doen, al zal het straks wel moeten als m'n verzameling groter word, maar voor een game is het op zich goed te doen als je de feedback maar in de gaten houdt.
Link naar reactie
Te weinig toppers? omg :) (dat je HL, GT3 en Zelda niet noemt .... owow :)). Maar kwa console gaming ben ik ook druk bezig om eerst de console's en andere hardware te verzamelen, games boeien me eigenlijk vrij weinig op de oudere systemen. Paar toppertjes is wel leuk natuurlijk, maar zoveel speel ik er toch niet meer op. Ben ook nog maar 3 maand bezig he, met berperkt budget! (op pc games en wat ps2 en snes grut na)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...