Ga naar inhoud

een side voor legaal downloaden


Aanbevolen berichten

Volgens mij worden de bekende titels niet als download verkocht. Spellen zijn vaak ook meerdere cd-roms dus dat is eigenlijk te veel om ff snel te downloaden. Volgens mij gebeurd dit dan ook alleen bij de wat kleinere (shareware)spellen. Ik neem aan dat de postbode wel gewoon langskomt, dan kan je spellen gewoon bij de bekende webwinkels bestellen en voor een paar euro laten thuisbezorgen.
Link naar reactie
[quote:85e654925a]En je kunt natuurlijk ook gewoon via Amazon bestellen of zo.[/quote:85e654925a] zou ik niet doen, kijk maar eens op [url]www.amazon.com[/url], als je er komt staat er een brief die zegt dat de amerikaanse consumentenbond zegt dat 88% van de klanten niet tevreden is bij Amazon!!!!! toch maar niet bij Amazon he?????
Link naar reactie
idd, hele goeie link Speedy... thanx :wink: was op zoek naar rallisport challenge, daar 36,50 en dynabyte rond de 45 euro... alleen wel irri dat je vooruit moet betalen... hou ik niet echt van... ach de prijzen zijn er ook weer naar.... edit: wat ik wel jammer vindt, hoe meer games je besteld hoe duurder je uitbent... dat is natuurlijk dikke bullsh*t he.... je hebt een standaard tarief tm 5 KG geloof ik, en 1 of 5 games, over die 5 kilo kom je nooit heen......
Link naar reactie
[quote:1b2cf7ca9d="Speedy"]www.gcshop.nl bestellen en paar dagen later ploft tie op je deurmat, en ze zijn relatief goedkoop.[/quote:1b2cf7ca9d] Grappig, nieuwe games zijn relatief goedkoop, oudere games relatief duur. Commando's 2 kost hier nog 36,50 maar kocht ik vorig jaar december al voor 10 euro. Max Payne, nog zo een. Ligt al een tijdje voor zo'n 12 euro bij Bart Smit, maar hier nog vrolijk 38,50.
Link naar reactie
[quote:0afdd209fb="Laurens"][quote:0afdd209fb="Speedy"]www.gcshop.nl bestellen en paar dagen later ploft tie op je deurmat, en ze zijn relatief goedkoop.[/quote:0afdd209fb] Grappig, nieuwe games zijn relatief goedkoop, oudere games relatief duur. Commando's 2 kost hier nog 36,50 maar kocht ik vorig jaar december al voor 10 euro. Max Payne, nog zo een. Ligt al een tijdje voor zo'n 12 euro bij Bart Smit, maar hier nog vrolijk 38,50.[/quote:0afdd209fb] Waar kocht jij hem voor 10 euro comandos 2
Link naar reactie
[quote:24a84713f9="turk2003"] Waar kocht jij hem voor 10 euro comandos 2[/quote:24a84713f9] sommige V&D's schijnen em voor dat bedrag te hebben liggen. Je moet bij GCshop idd alleen wezen voor nieuwe games, dan kan het leuk schelen. En vooruit betalen ... ach moet op eBay ook zo, na een paar keer denk ik er niet eens meer bij na.
Link naar reactie
[quote:6ec438a42b]weet iemand een site om legaal de nieuwste games te downloaden, ik woon in een gehucht dus een computerwinkel met een beperkt aantal games, als je ze kan downloaden en dus gewoon betaald via je creditcard en dan een legale cd key krijg ben ik al tevreden, die dvd hoesjes zijn toch niets bijzonders.[/quote:6ec438a42b] zoals ik het zie kan jij er niks aan doen dat er geen spellen te krijgen zijn. En je zou daardoor verzend kosten moeten betalen??? [edit] Denk niet dat die de rechten dan weer netjes afstaan, not done dus [/edit]
Link naar reactie
[quote:35ff98ad78="sdk"] Probeer emule eens, daar kan je cd images downloaden. Als je dan wil betalen kan je via paypal aan emule geld doneren.[/quote:35ff98ad78] Op die manier heeft ie nog geen [b:35ff98ad78]legale key[/b:35ff98ad78], maar eentje die bij de warez-versie wordt meegeleverd. Met alle nadelen die daarbij horen. Waarom je aan emule zou doneren als je een illegale versie hebt is me al helemaal een raadsel. Koop dan gewoon het spel in de winkel, dan komt je geld tenminste terecht bij degene die er recht op heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...