Ga naar inhoud

Mafia Mod (210 MB!)


Aanbevolen berichten

ik zag je PB, maar post het even hier, dan is het ook toegankelijk voor de anderen... ik heb dus de 1e twee files gedownload... (maps en models) ik heb toen 2 directorys aangemaakt in de mafia folder genaamd maps en eentje genaamd models daar heb ik de files in gedowload.. toen gestart en was niks veranderd.. toen heb ik alle files uit beide folders gecopieerd en in de main folder van mafia gegooid.. toen gestart en voila alles deed het (op de autos na :evil: ) zag net dat er bij veel mensen de mod wel werken, maar dat de autos bij hun ook niet veranderden....
Link naar reactie
nou ja, dat was het direct al :wink: vindt het persoonlijk (zoals velen) zonde van de game... laat GTA3 maar mooi nieuwere auto's gebruiken, en laat mafia in zn speciale waarde.... dit spel is super, maar ga er niet teveel aan veranderen, dan haal je het speciale tintje die de game heeft weg....
Link naar reactie
[quote:73db8046e9="hallo0"]hoeveel cd's is mafia en is er al een rip van ? en wat si de bestandsnaam?[/quote:73db8046e9] 3cds en je kan hem kopen bij elke softwarezaak :wink: wat denk je nou dan, dat we je gaan helpen een illegale versie te regelen??? koop het spel lekker, is ie meer dan waard :evil:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...