Ga naar inhoud

Mafia Mod (210 MB!)


Aanbevolen berichten

cool.... was al een beetje weer uitgekeken op mafia, maar dit blaast weer nieuw leven in de game..... jammer dat er geen snelle mirrors van zijn... edit: ben er achter gekomen dat je ze per stuk moet downloaden, niet alle 3 tegelijkertijd... op het moment dat de 1 klaar is met downloaden, dan worden de anderen automatisch ook afgesloten... :-?
Link naar reactie
[quote:f8d14ae744="turbulence"]cool.... was al een beetje weer uitgekeken op mafia, maar dit blaast weer nieuw leven in de game..... jammer dat er geen snelle mirrors van zijn... edit: ben er achter gekomen dat je ze per stuk moet downloaden, niet alle 3 tegelijkertijd... op het moment dat de 1 klaar is met downloaden, dan worden de anderen automatisch ook afgesloten... :-?[/quote:f8d14ae744] niet snelle mirrors? 200 kbytes bij mij! Zelfs de raceauto's in de missie's zijn gemod
Link naar reactie
[quote:749002b553="turbulence"]waarom faalt de download toch steeds bij mij.. soms stopt ie er zomaar mee, is ie op de helft sluit ie de download ineens af.... heb download accelerator geprobeerd, maar die doet het ook niet goed, dan komt er de foutmelding dat de server de verbinding heeft verbroken...[/quote:749002b553] Das waar ja, ik denk dat de server gewoon overbelast is.
Link naar reactie
Ik wou ook net precies dezelfe vraag stellen, ik heb ook alleen maar de map voor de savegames, en verder niks. Ik heb het ook al geprobeerd in de hoofdmap, maar dan komt ie met een error. (Fatal Error, zei ie, en toen moest ik Mafia er weer opnieuw opzetten :evil: ) Weet iemand hoe het wel moet? GamesFreak
Link naar reactie
hmmm... hij werkt bij mij wel een beetje. :-? heb wel een nieuw pakkie aan, en de omgeving is wel veranderd; nieuwe shops, en pinup posters op hoge gebouwen :lol: startscherm en menu is wel veranderd, maar nog steeds geen nieuwe auto's.... heb nu alleen de eerste 2 files gedownload, de sounds blijft maar falen halverwege.... heb gewoon de files geplaatst in een nieuwe map in de mafia folder, en heb ze allemaal ook gewoon los geinstalled... bij mij geen fatal errors dan iig...
Link naar reactie
ga eens op zoek naar een betere mirror... dit is waardeloos... wel iets leuks maken, maar niet goed kunnen distributen :evil: heb nu met download accelerator geprobeerd, maar bij 60 MB blijft ie hangen... heeft iemand niet een snelle FTP draaien die em al binnen heeft??? Noname, jij hebt em al, heb jij niet die mogelijkheid....
Link naar reactie
[quote:71106f1505="turbulence"]ga eens op zoek naar een betere mirror... dit is waardeloos... wel iets leuks maken, maar niet goed kunnen distributen :evil: heb nu met download accelerator geprobeerd, maar bij 60 MB blijft ie hangen... heeft iemand niet een snelle FTP draaien die em al binnen heeft??? Noname, jij hebt em al, heb jij niet die mogelijkheid....[/quote:71106f1505] 20 kbytes upload. schiet niet op he?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...