Ga naar inhoud

Hitman 2 Turbulence Torpedo


Aanbevolen berichten

Ik ben toch maar begonen aan de missie waarbij je geen wapens kan kiezen. Ik heb bijna alles al gedaan. HEb zelfs een bonus save gekregen. Ik ben nu in de 2nd basement. En moet de generaal vermoorden. Ik keek eerst naar de deuren maar deze waren opslot. Toen naar de kamer ernaast. Hier zit een raam. Als je dit echter kapot schiet worden de guards gealarmeerd. Vervolgens moet ik de prisoner bevrijden, maar de deur is nog opslot. Geen van de guards heeft een sleutel waar haal ik deze?
Link naar reactie
[quote:63ec7b2eff]foutje[/quote:63ec7b2eff] ??? wat bedoel je heirmee. Ben er trouwens al uit. als je goed richt gaat de general meteen dood en is er niets aan dehand. Je kan in het midden door het raam klimmen. Jammer dat de 3 guards dan om de hoek staan. Je meot deze wel neerschieten anders vinden ze het lijk van de 4e guard (die ik niet had weggelegd). Jammer nu ben ik Button Man ipv Proffesional :( :( :(
Link naar reactie
ej waarom komt er bij mij quote en bij jou sdk schreef??? Maarja, die had ik ook in missie 1, mass murderer, maar die hbe ik toen ff opnieuw op de hitman manier gedaan. Shadow vind ik trouwens ook wel een vette, je knalt er veel neer maar ze weten niet wie het is :wink: . Ik heb nog ergens snelle beschrijving voor missie 1 liggen zal ff posten
Link naar reactie
[b:9a26707be1]Mission 1[/b:9a26707be1] Zo heb ik gedaan: Ren naar mannetje met boodschappen, rem optijd en pak meteen fiber wire, wurg hem pakkie aan groceries. Kijk guards niet aan en loop door. Kill keuken vrouw als er niemand in de buurt is. Mol sneaky een guard en doe zijn pack aan (hint study) Ga naar boven en mol de guard, de bos komt mol deze ook . maar eerst gast naast de bossroom. Leg alle drie de lijken in de slaapkamer naast office. Ren naar kleder, je hebt nu sleutel, damm hijs leeg. Ga naar boven en zoek een witte dikke gast deze heeft car keys, mol hem en je kan escapen met de auto, loop via de kelder rustig naar buiten en dan vcia de achterkant van de garage.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...