Ga naar inhoud

C&C Generals en de PC


Aanbevolen berichten

Gaarne jullie ervaring met de Generals en de PC die je gebruikt. Dus Processor, Geheugen, Videokaart en geheugen en instelling Speelt ie soepel naar jouw gevoel (dus geen FPS benchmarks etc..) en dus komt het REALISTICH over. Duron 1200- 384 MB PC133, Geforce 2MX 32 MB, 1024 x 768 Medium detail. Op deze config doet ie het best heel goed. Deze PC krijgt binnenkort een Radeon 9000 P-IV 1,6 Ghz, 256 Mb PC133, Radeon 9000 (geen pro) 128 Mb, 1024 x 768 High Detail. Op deze config doet hij het heel goed. Als je LAN speelt met de P-IV als host doet ie het heel goed met 2 spelers en 6 computer tegenstanders
Link naar reactie
Doet ie het goed op een Geforce 2 MX 32 MB en een AMD Duron 1200? Hmmm beetje raar, laatst bij me oom 2 uur lang gespeeld met een AMD athlon 1400 , 256 MB Geheugen en een Geforce 4 Ti 4200 128 MB DDR, het spel speelde opzicht wel vlekkeloos alleen als je in een zware strijd zit en dan veel met de muis het beeld beweegt wilt ie wel heel af en toe blijven haken, maar dat is dan wel in 1x over. Dus eigenlijk snap ik niet dat je het op die 1e configuratie best heel goed kunt spelen. Gr Roy
Link naar reactie
HIER OP amd DURON 800MHZ PERFECT! Medium detail en 1024x786 ofzo. verdere config: Amd duron 800mhz 256mb sd-ram geforce 4 MX 440 64 mb ddr moederbord een pc-chips m810lr ------------------------------------------ Low detail en 800x600 kan hoger maar soms haperingen in big combat 40 tanks enzo. pentium 3 667 mhz 256mb sd-ram geforce 2 mx 420 64 sd-ram Wel aardig zo te zien. de bovenste AMD kan nog iets hoger maar dan hapert het soms.
Link naar reactie
Ik heb een Pentium4 2,4Ghz 512MB RDRAM en een GeForce 4 MX420 met 64 MB DDR RAM en ut loopt goed met detail level op low maar als ik het detail level op high zet loopt ut een stuk minder maar dat zal wel door de graphic kaart komen--> dus ik zou zegguh dat je minimaal een GeForce 4 TI4200 met 64 MB moet hebben als je wil dat ut spel op het mooiste het goed doet
Link naar reactie
[quote:49f08935ff]Loopt voor geen meter op mijn systeem Epox 8k5a AMD 2000XP 512MB GF4 Ti4200[/quote:49f08935ff] Kan het me haast niet voorstellen, zo'n goede pc en dan loopt ie niet lekker? Probeer is de nieuwste drivers te downen, grote schoonmaak wat al gezegd werd, en alles even controleren. Gr Roy
Link naar reactie
[quote:a980404f9a="Nightfire"]Doet ie het goed op een Geforce 2 MX 32 MB en een AMD Duron 1200? Hmmm beetje raar, laatst bij me oom 2 uur lang gespeeld met een AMD athlon 1400 , 256 MB Geheugen en een Geforce 4 Ti 4200 128 MB DDR, het spel speelde opzicht wel vlekkeloos alleen als je in een zware strijd zit en dan veel met de muis het beeld beweegt wilt ie wel heel af en toe blijven haken, maar dat is dan wel in 1x over. Dus eigenlijk snap ik niet dat je het op die 1e configuratie best heel goed kunt spelen. Gr Roy[/quote:a980404f9a] Vergeten te melden : op de duron heeft het geen zin om de movies te bekijken. Dat trekt ie niet, maar mijn zoontje slaat ze over. Hij heeft ze op de tweede PC bekeken. Wat misschien helpt op de duron 1200 (het is een gokje van me), hij heeft 378 MB geheugen, 128 meer dan de tweede PC. En hij speelt op medium detail
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...