Ga naar inhoud

probleem splinter cell: monitor in standby


Aanbevolen berichten

hej! ik heb de demo (#2) van splinter cell gedownload en dies VET! ik heb alleen een probleem: mijn monitor gaat na een tijdje spelen ineens in standby en dan kan ik alleen nog maar resetten. dit schijnt vaker voor te komen, want het wordt in de readme vermeld hoe ik dit kan verhelpen. ik heb gedaan wat daarin staat (monitor drivers updaten, code toevoegen aan ini file), maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem. veranderen van resolutie maakt niet uit, evenals het veranderen van de overige display settings. mijn config: monitor: Hansol 920P (19") videokaart: Leadtek GeForce 4 Ti4200 (128 MB) heeft iemand nog suggesties hoe ik dit op zou kunnen lossen??? alvast bedankt!
Link naar reactie
Dit ligt niet aan je monitor. Dit is een probleem dat ik ook heb, evenals tientallen andere mensen in dit forum. Je Pc crashed gewoon. Kan je wel Ut2003 spelen? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=77769&highlight= Ik denk dat je koeling het niet aan kan. Of je systeemtemperatuur wordt te hoog. Ga maar niet meteen andere moederborden en geheugenbanken kopen want daarmee los je niks op, het kost je alleen maar geld. Probeer eens je geheugen te testen met memtest86 (use search) En kijk eens ofdat je een andere videokaart kan lenen van iemand. Ik heb ook met een ATI getest en toen had ik geen problemen. Ook heb ik mijn videokaart getest op algemene performance dmv 2 uur benchmark 2001 draaien.
Link naar reactie
[quote:ae7a324fb0]Dit is een probleem dat ik ook heb, evenals tientallen andere mensen in dit forum. Je Pc crashed gewoon. Kan je wel Ut2003 spelen? [/quote:ae7a324fb0] ja ik kan wel ut2003 spelen. die loopt zelfs vrij soepel. en daar heb ik nog nooit zoiets meegemaakt met de monitor; wel dat het systeem vastliep of spontaan rebootte (mooi werkwoord). ik heb overigens 2 papst casefans in mn kast en die houden het koel genoeg. als ik in de bios kijk zie ik daar een case/mobo temp staan van rond de 23 graden. maar hoe kan je dan je temps zien als je bijv aant gamen bent? memtest heb ik gedownload en uitgevoerd. ik weet niet hoe lang dat duurt meestal maar na een uur had ik er wel genoeg van en waren er ook geen errors gevonden. (ik heb trouwens 512 MB RAM) volgens mij wijdt ubi soft (publisher splinter cell) dit probleem echt aan de monitor. maar ik heb verder nooit problemen met de monitor ofzow... dus ja. suggesties?
Link naar reactie
Dat het aan je monitor ligt is bull. Je geluid valt namelijk ook weg. (dat heb ik dus ook) Ik heb ook met andere monitoren gewerkt de laatste paar maanden, dat werkte niet. je zou nog even kunnen switchen met geheugenbankjes. En memtest, die moet je helemaal uit laten draaien. Kan wel een uurtje of 5 duren. Moet je ook weer bankje voor bankje doen. Ik denk dat dit echt een videokaartenprobleem is. Ik heb het dan ook nog niet bij ATI kaarten gezien. Alleen bij nVidia's Gf4 TI 4200 ongeacht welk merk. Probeer het nog eens in het Videokaarten-topic. Aangezien dit volgensmij niet veel te maken heeft met één enkel spel. als je Pc ook reboot in Ut2003 is dat nagenoeg hetzelfde probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...