anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Delen Geplaatst: 25 februari 2003 ff een vraagje: Ik mis de sniper, zoals ze die in dl 1 hebben van UT. Maar als ik on-line ga spelen, zijn er soms mappen, waar ik die sniper wel heb. En ook meteen heb. Er zijn dan ook geen andere wapens. Hoe stel ik dat zelf in, als ik bv zelf een server opzet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Waarschijnlijk gewoon Sniper-arena optie aanzetten. Tenminste in UT (niet 2003 :wink: ) kon dit wel gewoon. Ik heb UT2k3 (nog) niet, dus ik kan het je verder niet helpen, maar het lijkt me logisch dat het zoiets is. :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Ik kan geen optie ergens vinden, ieman anders? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 hee je moet kijken [b:8e0ea207b2]bij mutators[/b:8e0ea207b2]. en dan bij [b:8e0ea207b2]zoom instagib [/b:8e0ea207b2]die als mutator toevoegen en je heb de optie van dat je een geweer heb die een straal schiet en dan als tweede optie van het wapen een sniper. verder heeft unreal 2003 volgens de gewone instellingen ook wel een sniper. het is een geel wapen dat een soort elextrices straal schiet. daar mee kan je sniperen. is overigs naar mijn mening een bout wapen want hij laad veelste langzaam :D. je kan dit wapen vinden in ctf citabel of hoe dat ook heet. is het level van ctf. dan moet je in je eigen basis door die electrice straal lopen en dan kom je boven op die toren uit. daar ligt dat wapen dan en dan kan je sniperen. maar als je het speel voor het sniperen moet je lekker met die mutator spelen. veel succes met onlinge game en misschien kom ik je nog wel eens een keer tegen in een server :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 Er schijnt ook een mutator rond te zwerven die het 'originele' UT Sniperrifle heeft. Mogelijk dat je op een server met die mutator terecht kwam ... als het goed is zou het ding nog in je cache moeten staan. Er is idd ook een standaard 'weapon-arena'-mutator die alle wapens in een bepaald wapen kan veranderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 februari 2003 [quote:6616b0e161] Geplaatst: 25 Feb 2003 17:19 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Er schijnt ook een mutator rond te zwerven die het 'originele' UT Sniperrifle heeft. Mogelijk dat je op een server met die mutator terecht kwam ... als het goed is zou het ding nog in je cache moeten staan. [/quote:6616b0e161] Dat zal idd zijn wat ik bedoel. Maar hoe kan ik dat activeren, als het in mijn cashe staat, dat zijn allemaal .uxx bestanden? Hoe activeer ik die gecachte mutator of waar kan ik dat ergens downloaden? en 'Hello' dat 'zoominstagib' is toch wat anders, ik bedoel de sniper van de 'orginele' UT. En daarmee kun je dan ook 3 keer per seconden vuren, dus mooi snel. En de functie staat niet bij 'Mutators' , daar heb ik al gekeken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Als je terug kunt vinden welk bestand de mutator is (ik meen dat er een los tekst-bestandje met 'vertalingen' ook in de cache staat) het probleem zal zijn dat je de int-file mist waardoor je die mutator kunt kiezen. Je zou ook kunnen kijken of je de server weer vind en dan daar vragen waar men die mutator gevonden heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Dat klopt, er was een vertaling, ik heb de bestanden hernoemd, en nu kan ik ik ook bij de mappen, die eerst alleen in de cache stonden :-) Ik zal idd nog de int-file missen, want ik kan nog niks instellen. iemand anders een idee, waar ik dat kan downloaden? [/quote] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2003 Je zou kunnen proberen om dat package met UnrealEd te openen om zo achter de klassenamen te komen en van daar uit de int-file te reconstrueren .... Makkelijker is waarschijnlijk gewoon de originele download te vinden door de naam van dat package in google te zoeken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen