Ga naar inhoud

Sniper in UT 2003


Aanbevolen berichten

hee je moet kijken [b:8e0ea207b2]bij mutators[/b:8e0ea207b2]. en dan bij [b:8e0ea207b2]zoom instagib [/b:8e0ea207b2]die als mutator toevoegen en je heb de optie van dat je een geweer heb die een straal schiet en dan als tweede optie van het wapen een sniper. verder heeft unreal 2003 volgens de gewone instellingen ook wel een sniper. het is een geel wapen dat een soort elextrices straal schiet. daar mee kan je sniperen. is overigs naar mijn mening een bout wapen want hij laad veelste langzaam :D. je kan dit wapen vinden in ctf citabel of hoe dat ook heet. is het level van ctf. dan moet je in je eigen basis door die electrice straal lopen en dan kom je boven op die toren uit. daar ligt dat wapen dan en dan kan je sniperen. maar als je het speel voor het sniperen moet je lekker met die mutator spelen. veel succes met onlinge game en misschien kom ik je nog wel eens een keer tegen in een server :D
Link naar reactie
[quote:6616b0e161] Geplaatst: 25 Feb 2003 17:19 Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Er schijnt ook een mutator rond te zwerven die het 'originele' UT Sniperrifle heeft. Mogelijk dat je op een server met die mutator terecht kwam ... als het goed is zou het ding nog in je cache moeten staan. [/quote:6616b0e161] Dat zal idd zijn wat ik bedoel. Maar hoe kan ik dat activeren, als het in mijn cashe staat, dat zijn allemaal .uxx bestanden? Hoe activeer ik die gecachte mutator of waar kan ik dat ergens downloaden? en 'Hello' dat 'zoominstagib' is toch wat anders, ik bedoel de sniper van de 'orginele' UT. En daarmee kun je dan ook 3 keer per seconden vuren, dus mooi snel. En de functie staat niet bij 'Mutators' , daar heb ik al gekeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...