Ga naar inhoud

fifa 2003 niet aan de praat :(


Aanbevolen berichten

ik heb fifa 2003. ik heb hem geinstaleert en dan vraagt ie op een gegeven moment om cd2. geen probleem die had ik ook (toevallig he :wink: ) maar goed dan instaleert ie hem en dan zegt ie dat ie klaar is of zo en dan wil ik hem spelen en dan vraagt ie weer om cd 2 en dan kan die hem niet lezen :cry: wat is voor vaag probleem ?? is het zo dat de buitenkant van de cd is beschadigd en dat ie daardoor dat niet meer kan lezen en dat ie dat wel nodig heb om het spel te starten maar neit te instaleren of zo ??? in dat geval kan ik het spel zker weg mikken :evil:
Link naar reactie
[quote:52c3cd1a22="hello"]ik heb fifa 2003. ik heb hem geinstaleert en dan vraagt ie op een gegeven moment om cd2. geen probleem die had ik ook (toevallig he :wink: ) maar goed dan instaleert ie hem en dan zegt ie dat ie klaar is of zo en dan wil ik hem spelen en dan vraagt ie weer om cd 2 en dan kan die hem niet lezen :cry: wat is voor vaag probleem ?? is het zo dat de buitenkant van de cd is beschadigd en dat ie daardoor dat niet meer kan lezen en dat ie dat wel nodig heb om het spel te starten maar neit te instaleren of zo ??? in dat geval kan ik het spel zker weg mikken :evil:[/quote:52c3cd1a22]is het een kopie. zo ja. dan moet je vaak een crack hebben en die vervangen voor de exe. zo nee. dan...... weet ik het niet
Link naar reactie
Als je cd niet goed is moet je terug naar de winkel ermee, als je hem [b:81aedb4006]illegaal[/b:81aedb4006] hebt, dan heb je pech want dan helpen we je niet op dit forum: http://forum.computertotaal.nl/phpBB/faq.php#5 Ik doe deze dan ook op slot. Als het om een [b:81aedb4006]legale versie[/b:81aedb4006] gaat en je nog vragen hebt moet je even een PB sturen naar mij of Speedy dan kan het slotje er namelijk wel af
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...