Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

[quote:a9a8edf57c="Venzent"][quote:a9a8edf57c="turk2003"]Hallo ik ben bij mafia bij een level waar je met een sport auto moet racen, maar het lukt mij niet om 1ste te worden :x . Kan ik met een code de opdracht overslaan ofzo. Mehmet[/quote:a9a8edf57c] Waarom speel je het dan uberhaupt, wat is dan nog de uitdaging van een spel????[/quote:a9a8edf57c] Omdat het zeer frustrerend is om na 50x proberen het nog niet gehaald te hebben omdat die klote-wagens over de kop gaan bij elk zandkorreltje op de weg :evil: :evil: :evil: Ik heb ook een savegame gedl en ik heb verder enorm veel plezier gehad bij het uitspelen van de andere missies.
Link naar reactie
[quote:a8261db1c5="Diesel66"][quote:a8261db1c5="Venzent"][quote:a8261db1c5="turk2003"]Hallo ik ben bij mafia bij een level waar je met een sport auto moet racen, maar het lukt mij niet om 1ste te worden :x . Kan ik met een code de opdracht overslaan ofzo. Mehmet[/quote:a8261db1c5] Waarom speel je het dan uberhaupt, wat is dan nog de uitdaging van een spel????[/quote:a8261db1c5] Omdat het zeer frustrerend is om na 50x proberen het nog niet gehaald te hebben omdat die klote-wagens over de kop gaan bij elk zandkorreltje op de weg :evil: :evil: :evil: Ik heb ook een savegame gedl en ik heb verder enorm veel plezier gehad bij het uitspelen van de andere missies.[/quote:a8261db1c5] Vreemd dat er dan wel saved games zijn van mensen die het wel gelukt is :lol: :lol: Die hebben dan waarschijnlijk toch wat meer doorzettingsvermogen.
Link naar reactie
[quote:675f1b43ba="Salv"]Zie je in die bocht een afzetting? Daar moet je door proberen te komen. aan de rechterkant kan je erdoor. als je dan een tijdje rijdt kom je over een streep. Druk dan op numpad 0 en je auto wordt herplaatst op de baan. Dan heb je dus een halve track gecheat. Doe dit 5 keer (laps) en je bent de winnaar. 8)[/quote:675f1b43ba] Gewoon dit doen. Waarom moeilijk doen met savegames als het ook met een klein truukje kan?
Link naar reactie
[off-topic] Hey Turk, Je dorp mist de gek nog steeds (zoals Red Dragon al zei) Gezien zijn profiel wil hij dit: Geregistreerd op: 17-12-2002 Totaal aantal berichten: 164 [0.03% van het totaal / 2.34 berichten per dag] Zoek naar alle berichten van turk2003 Woonplaats: Amsterdam Website: http://MehmetTokgoz.speedlinq.nl Beroep: [b:3eb5b91b33]Electro Techniek en daar na ICT [/b:3eb5b91b33] Eerst doet hij Electro Techniek en daarna naar de ICT? Hij heeft ABSOLUUT geen schijn van kans, als hij over zulke simpele dingen al de oplossing niet weet. Dus Turk... Leer maar eerst goed en speel maar fijn illegaal je spelletjes. Je zal het nooit ver schoppen in de ICT wereld. [off-topic]
Link naar reactie
[quote:baad89057a="turk2003"]wie zegt dat mafia illegaal is :evil: [/quote:baad89057a] kan me nog eens een draadje van jou herinneren waar je om een crack vroeg voor deze game, omdat je hem gecopieerd had... dus daar zit hij wel op het rechte eind IMHO.. echter is dat ook alles waar hij op het rechte eind zit, want de rest van de reactie slaat op niks, en is ook helemaal niet gegrond... al doet hij die opleiding, dan moet ie dat zelf toch weten, al was ie eerst schoonmaker in de Bios, en wordt nu bankdirecteur, wat gaat jou dat aan???? lijkt me verstandig een beetje in te dimmen Sentinel, want flame posten wordt door de mods ook niet gerespecteerd....
Link naar reactie
[quote:cb0f906c8d="turbulence"][quote:cb0f906c8d="turk2003"]wie zegt dat mafia illegaal is :evil: [/quote:cb0f906c8d] kan me nog eens een draadje van jou herinneren waar je om een crack vroeg voor deze game, omdat je hem gecopieerd had... dus daar zit hij wel op het rechte eind IMHO.. echter is dat ook alles waar hij op het rechte eind zit, want de rest van de reactie slaat op niks, en is ook helemaal niet gegrond... al doet hij die opleiding, dan moet ie dat zelf toch weten, al was ie eerst schoonmaker in de Bios, en wordt nu bankdirecteur, wat gaat jou dat aan???? lijkt me verstandig een beetje in te dimmen Sentinel, want flame posten wordt door de mods ook niet gerespecteerd....[/quote:cb0f906c8d] Een beetje gelijk heeft hij wel, in een andere thread vroeg Turk2003 wat een ping was, en dan zeggen dat je IT´er wilt worden is net zoiets als zeggen dat je architect wil worden terwijl je niet eens een rechte lijn met een liniaal kan zetten. Maar ok, topic dwaalt af, wilde het alleen ff kwijt :-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...