Ga naar inhoud

unreal tournament demo op internet met een te hoge ping :(


Aanbevolen berichten

ik heb die nieuwe versie van unreal tournament demo gedownload. na niks aan de hand. alleen ik kan hem niet op internet spelen. :( ik heb namelijk een abnormale hoge ping 999 en die is meschien nog wel hoger omdat ie niet meer dan 999 kan aangeven. wat is het probleem?? ik heb daarna de oude versie nog eens opgestart en daar haalde ik wel een normale ping dus het ligt niet aan me verbinding d8 ik of wel ?? weet iemand wat het probleem is ?? zijn het de instellingen of ligt het aan me router (moet ik iets van poorten open zetten) of iets anders ??? en ook me fph blijtf op nul staan. het rare is dat ik 2 seconde een goede ping heb en dat ie dan oploopt naar de 999 wie weet de oplossing of het probleem ???? :(
Link naar reactie
[quote:f8e0bf164c="ChrisTuner"]Wat voor verbinding heb je?? ADSL zoja: zijn je routerinstellingen wel goed. zonee: kan ik me die ping wel voorstellen Trouwens heb je je firewall wel goed ingsteld??[/quote:f8e0bf164c] na ik heb geen adsl maar cable. moet het toch normaal werken. kon de oudere versie van de demo van unreal tournament 2003 met gemak spelen op het internet met een nette ping duss dan moet dat toch niet het probleem zijn ?? na waar ik zelf aan zat te denken is dat ik een of andere poort van me router moet open gooien en zo ja welke ???? of ligt het ergens anders aan ?? weet niet wat ik nog meer voor instellingen kan verandere wat er mee te maken kan hebben
Link naar reactie
na ik heb iets van 15 kb download en 3 upload of zo :( is volgens mij inderdaad de laagste weet het niet zeker. Maar daar kan het toch niet aan liggen. Is toch te belachelijk voor woorden. kan de oude versie wel spelen en de nieuwe niet. Bedoel als ik nou met me telefoon lijn zit te knetteren kan ik er nog inkomen dat ik geen fatsoenlijke ping heb maar van me kabel mag ik dat toch wel verw88 ??. En als het wel aan me kabel ligt. waarom heb ik dan gelijk een ping van 999 en niet van 300 of zo ???? is dat spel zo heavy om door je internet verbinding te proppen ?? :-?
Link naar reactie
na ik praat over unreal tournament 2003 de [b:13a1d6a7ed]demo[/b:13a1d6a7ed] en ik heb kabel internet. het probleem is dat als ik in een server kom dat ik een seconde een goede ping heb en daarna zie ik hem oplopen tot de 999. maar ik denk dat me internet het toch wel aan moet kunnen. ik gebruik dus geen telefoonlijn 56 kb of isdn. maar het vage is dat ik de oudere versie van unreal tournament 2003 de demo wel kon spelen maar ik heb nu de versie 2206 en die doet het niet op internet. door de hoge ping. ik kan wel gewoon op me computer wat spelen maar niet op internet zou het gebruik van me router een probleem kunnen zijn ???? ik heb natuurlijk wel gegamed zonder dat er iemand anders over die router op internet zat. dus een volledige kabel internet verbinding.
Link naar reactie
[quote:3253b55f11="hello"]na ik praat over unreal tournament 2003 de [b:3253b55f11]demo[/b:3253b55f11] en ik heb kabel internet. het probleem is dat als ik in een server kom dat ik een seconde een goede ping heb en daarna zie ik hem oplopen tot de 999. maar ik denk dat me internet het toch wel aan moet kunnen. ik gebruik dus geen telefoonlijn 56 kb of isdn. maar het vage is dat ik de oudere versie van unreal tournament 2003 de demo wel kon spelen maar ik heb nu de versie 2206 en die doet het niet op internet. door de hoge ping. ik kan wel gewoon op me computer wat spelen maar niet op internet zou het gebruik van me router een probleem kunnen zijn ???? ik heb natuurlijk wel gegamed zonder dat er iemand anders over die router op internet zat. dus een volledige kabel internet verbinding.[/quote:3253b55f11] Ik denk dat je je vergist, want 15 kb/s download met 3 kb/s upload kan nooit met kabel. Mijn Basic ADSL met Xs4all haal ik 88 kb/s download en 13 kb/s upload. Kabel zou ruimschoots eroverheen moeten gaan (afhankelijk van waar je zit en of de hele buurt op de kabelinternet zit) ruim 250 kb/s of meer halen. Ik denk dat er iets niet goed zit bij jou.
Link naar reactie
[quote:4c846a4d86="SeNTiNeL0"][quote:4c846a4d86="hello"]na ik praat over unreal tournament 2003 de [b:4c846a4d86]demo[/b:4c846a4d86] en ik heb kabel internet. het probleem is dat als ik in een server kom dat ik een seconde een goede ping heb en daarna zie ik hem oplopen tot de 999. maar ik denk dat me internet het toch wel aan moet kunnen. ik gebruik dus geen telefoonlijn 56 kb of isdn. maar het vage is dat ik de oudere versie van unreal tournament 2003 de demo wel kon spelen maar ik heb nu de versie 2206 en die doet het niet op internet. door de hoge ping. ik kan wel gewoon op me computer wat spelen maar niet op internet zou het gebruik van me router een probleem kunnen zijn ???? ik heb natuurlijk wel gegamed zonder dat er iemand anders over die router op internet zat. dus een volledige kabel internet verbinding.[/quote:4c846a4d86] Ik denk dat je je vergist, want 15 kb/s download met 3 kb/s upload kan nooit met kabel. Mijn Basic ADSL met Xs4all haal ik 88 kb/s download en 13 kb/s upload. Kabel zou ruimschoots eroverheen moeten gaan (afhankelijk van waar je zit en of de hele buurt op de kabelinternet zit) ruim 250 kb/s of meer halen. Ik denk dat er iets niet goed zit bij jou.[/quote:4c846a4d86] na het is maar wat je onder calbe ziet denk ik. heb broadband. maar dat wordt door iedereen cable genoemt. maar waar jullie het over hebben is waarschijnlijk een andere manier van internetten. ik weet namelijk ook heel zker dat ik niet sneller ben dan iemand met adsl. :cry: helaas. :cry: maar goed ik heb nog eens gekeken of ik wat kon vinden in ut. en ik heb bij settings gekeken. daar heb je de mogelijkheid om te kiezen tussen modem isdn en cable/adsl. na ik heb hem nu op modem staan en daar doet ie het wel. alleen wel vrij hoge ping. maar dat kan ook aan de server liggen. want er waren er wel meer met een hoge ping. maar ik kon in ieder geval weer normaal lopen en had geen png meer van 999. maar is dit de goede instelling of is dit de instelling voor een 56 k modem ??? die andere doen het overigs niet. tot nu toe :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...