Ga naar inhoud

XP prof. game problemen.


Aanbevolen berichten

Enkele games (C&C generals, Ghost Recon ) werken niet in mijn eigen gebruikersaccount (administrator) maar wel in die van mijn zoon.Bij mijn account starten ze simpelweg niet op. Bij andere games zoals MOHAA is het geen probleem deze starten zowel bij mij als bij mijn zoon op HOE IS DIT MOGELIJK??? Ik heb een p4 met een geforce 4 4200ti kaart met 128mb, verder nog 512mb ddr333 geheugen. Ik heb het programmaatje reforce geistalleerd dat de OpenGl problemen met XP verhelpt (het terugspringen van de monitorinstelling naar 60htz wordt hiermee voorkomen.) wie kan me helpen :o :o
Link naar reactie
Inmiddels werkt het spel wel, ik heb de configuratie instellingen uit het C&C mapje gamedate uit "mijn documenten" van mijn zoon gekopiëerd naar het "C&C gamedata mapje in "mijn documenten" van me zelf. Dit is gewoon een kladblok bestandje en heet options. Maar waar het nou mis gegaan is, is me niet helemaal duidelijk, een bug in het spel??? :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...