Ga naar inhoud

installeren battlefield lukt niet


Aanbevolen berichten

heb het zelfde probleem zal het effe neer zetten: CRC-Error CRC-Error : The file D:\Battelfield 1942\BF1942.exe doesn't match the file in the setup's .CAB file. The medium which you are running the setup maybe corrupted; contact your software vendor. Nu kan je drie opties kiezen "door gaan" herhalen" Anuleeren" naa ongeveer 20.000 keer klikken vind het installatie programma opeens de gewenste bestand en gaat verder met installeeren. Dan bijna op het einde vind het installatie process niet de Maps van Battelfield, want de Instal.cab of setup.cab kloppen niet. Nu kan ik alleen maar Iwo Yema spelen omdat het spel bij de rest van de maps naar desktop knalt en ik het spel weer helemaal op moet starten. Ik heb XP-pro (ja Met gebruikers rechten) Alle denkbare Update's Sounddriver DirectX 9.0 Catelist 3.1 Bios update's bla bla bla Iemand nog een idee ???? ONDERLEGGER :evil: :evil: meschien. groeten, NoNoAD
Link naar reactie
[quote:d45ff96aad="NoNoAD"]heb het zelfde probleem zal het effe neer zetten: CRC-Error CRC-Error : The file D:\Battelfield 1942\BF1942.exe doesn't match the file in the setup's .CAB file. The medium which you are running the setup maybe corrupted; contact your software vendor. Nu kan je drie opties kiezen "door gaan" herhalen" Anuleeren" naa ongeveer 20.000 keer klikken vind het installatie programma opeens de gewenste bestand en gaat verder met installeeren. Dan bijna op het einde vind het installatie process niet de Maps van Battelfield, want de Instal.cab of setup.cab kloppen niet. Nu kan ik alleen maar Iwo Yema spelen omdat het spel bij de rest van de maps naar desktop knalt en ik het spel weer helemaal op moet starten. Ik heb XP-pro (ja Met gebruikers rechten) Alle denkbare Update's Sounddriver DirectX 9.0 Catelist 3.1 Bios update's bla bla bla Iemand nog een idee ???? ONDERLEGGER :evil: :evil: meschien. groeten, NoNoAD[/quote:d45ff96aad] Terug naar winkel anders idd onderlegger of frisbee.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...