Ga naar inhoud

C&C Generals Level 5 Amerika


Aanbevolen berichten

[quote:eafe860c43="gerben"]Het spel is ook niet helemaal stabiel. Al een paar keer een melding gehad met iets van "technical difficulties, sorry" en nog iets. En dan een ok button, en het spel is afgelopen.[/quote:eafe860c43] Moet helaas zeggen dat ik dat ook steeds vaker heb met diverse spellen. Ik ga me afvragen of het niet aan XP ligt. Bij BHD krijg ik dit probleem altijd en ook met Vietcong. Iemand anders hier last van? Mijn systeem: P42.0, 512ddr, msi max2 i845e, gf4 ti 4200 64mb.
Link naar reactie
[quote:00f275a8e9="EvilC"][quote:00f275a8e9="gerben"]Het spel is ook niet helemaal stabiel. Al een paar keer een melding gehad met iets van "technical difficulties, sorry" en nog iets. En dan een ok button, en het spel is afgelopen.[/quote:00f275a8e9] Moet helaas zeggen dat ik dat ook steeds vaker heb met diverse spellen. Ik ga me afvragen of het niet aan XP ligt. Bij BHD krijg ik dit probleem altijd en ook met Vietcong. Iemand anders hier last van? Mijn systeem: P42.0, 512ddr, msi max2 i845e, gf4 ti 4200 64mb.[/quote:00f275a8e9] Ik denk dat het aan de P4 ligt. Neverwinter night draait bij mij even rot in 800*600 als bij 1600*1200. Aan mijn GF4 kaart zal het dus niet liggen. Onder Win98 draait hij ook rot. Soms draaien Age of Mytholgy of UT2003 slecht. Ik denk dat het daarom aan de P4 ligt.
Link naar reactie
viel mij vandaag ook op dat ie dit even deed... was in weet niet zo welk level (die met die dam iig) en dan beginnen die gasten te gooien met scud missles, en dan begon ie een beetje traag te worden.. wel vreemd, want kan het spel 100% met gemak draaien als je mn specs ziet.... net als of ie het even niet bij kon benen dat er een partij raketten afgeschoten werd....
Link naar reactie
Heb C & C origineel gekocht (jaja, ze bestaan nog) maar helaas, ik krijg het spel niet goed aan het draaien, intro filmpjes draairen schokkerig en als het spel zelf begint komt de melding :"Technical Diffeculties" An error accured. Dan rest mij nog om op OK te drukken. Baal dus flink, spel was niet goedkoop en dan wil het nog niet draaien ook :evil: Niet motiverend om een origineel spel te kopen! Mijn systeem is een AMD 2000 met een GF4 TI 4200, 512MB DDR, laatste drivers(4in1, Nvidea 41.09, DX8.1, etc) en Win 98 SE. Heb ook de patches van EA gedownload en geinstalleerd. Wie helpt?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...