Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Volgens mij is het de missie dat je 'The Lucky Bastard' moet doden... Als je alles en iedereen hebt uitgemoord, moet je naar het 'noordoosten' (aan de waterkant, waar de schepen liggen, helemaal naar links). Daar staan 2 treinwagons. Nu moet je geloof ik een schakelaar omzetten zodat de wagons naar het gebouw geleid worden waar de auto van die Morrello's broer/neef (weet niet meer welke). Dan moet je de remblokjes onder de wielen vandaan halen en naar de wagon toelopen nadat deze tegen het gebouw gebotst is. Druk de activate toets in, kijk de cutscene, en vermoord die irritante gast...
Link naar reactie
[quote:addd00721a="Hu'uruun"]Volgens mij is het de missie dat je 'The Lucky Bastard' moet doden... Als je alles en iedereen hebt uitgemoord, moet je naar het 'noordoosten' (aan de waterkant, waar de schepen liggen, helemaal naar links). Daar staan 2 treinwagons. Nu moet je geloof ik een schakelaar omzetten zodat de wagons naar het gebouw geleid worden waar de auto van die Morrello's broer/neef (weet niet meer welke). Dan moet je de remblokjes onder de wielen vandaan halen en naar de wagon toelopen nadat deze tegen het gebouw gebotst is. Druk de activate toets in, kijk de cutscene, en vermoord die irritante gast...[/quote:addd00721a] Maar je hebt ook nog een missie waar je op de stoomboot moet komen en een gast vermoorden, als die het is heb je je hele verhaal voor niets getypt :wink:
Link naar reactie
[quote:dffb6bd070="Hu'uruun"]Volgens mij is het de missie dat je 'The Lucky Bastard' moet doden... Als je alles en iedereen hebt uitgemoord, moet je naar het 'noordoosten' (aan de waterkant, waar de schepen liggen, helemaal naar links). Daar staan 2 treinwagons. Nu moet je geloof ik een schakelaar omzetten zodat de wagons naar het gebouw geleid worden waar de auto van die Morrello's broer/neef (weet niet meer welke). Dan moet je de remblokjes onder de wielen vandaan halen en naar de wagon toelopen nadat deze tegen het gebouw gebotst is. Druk de activate toets in, kijk de cutscene, en vermoord die irritante gast...[/quote:dffb6bd070] Dit is wat ik nodig had bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...