Ga naar inhoud

spelletje


Aanbevolen berichten

Hmmm, die 2244 heb ik gister al gebroken, maar in het weekend kan ik niet online komen (offline spelen :P). Maar die 3248?!?!?!? Nee dat is gewoon onmogelijk. Mijn hoogste is hieronder te zien, maar die 3248 is volgens mij onmogelijk. Bij deze 2319 had ik onder en boven samen nog maar 6 pixeltjes over (met een slangetje van 2 pixels). Ik ben een halve dag bezig geweest om dat ook nog te verbreken (niks te doen :D ) maar echt, het lukte niet. En als je dan nog es 1000 verder komt dan dat... Echt het lijkt me onmogelijk je mag me vertellen hoe je dat gedaan hebt. Volgens mij heb je gewoon een beetje de tijd genomen om een 3 die je eerst had (uit 1300 of 300 bijvoorbeeld) te kopiëren over de 1 heen... :-? Good try maar dit kan gewoon niet... :wink: My highest score: (it's real) [img:38f01931ac]http://home.student.utwente.nl/j.kuckartz/scoresfcave.jpg[/img:38f01931ac] Look how small the game is at this high-score: [img:38f01931ac]http://home.student.utwente.nl/j.kuckartz/scoresfcave2.jpg[/img:38f01931ac]
Link naar reactie
Hoe? Nou niet zo heel moeilijk, ik heb eerst een lage resulutie gekozen, en daarna het spel nog eens een beetje uitvergroot. Dan even voorzichtig zijn en... :) (als het daardoor niet meer meetelt haal ik mijn score wel weer weg...) - owjah, eerst heb ik um naar een zeer tragen (=50 mhz, win95 draait nouwelijks) pc gehaald - draaide lekker langzaam :)
Link naar reactie
Hahahahahaha ja slimmerd! Ik had ook wel zoiets bedacht, hij gaat op iedere pc sneller / langzamer naar gelang je CPU toch? Dat spelletje zou dan eigenlijk in flash gemaakt moeten worden: die heeft een fps limit die je moet instellen: naar mijn idee gaatie dan bij iedereen sneller. Misschien een tip voor de maker. Mailen we hem of laten we het spel as is? EDIT: zeg eens, wil je die 3000 nog een keer halen en dan een screenshot van de breedte van de tunnel nemen? Ben wel benieuwd hoe dat er dan uit ziet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...