Ga naar inhoud

counterstrike connection loopt steeds vast


Aanbevolen berichten

hallo iedereen als ik cs wilt spelen en ik klik op een server gaat hij connection zoeken. maar dit lukt niet. waardoor kan het allemaal liggen??? ik heb alles opnieuw geinstalleerd de code opnieuw getypt maar nog blijft hij dit aangeven. hij blijft vast en gaat dan vanzelf stopppen met zoeken. zegt: could not attempt connection wat betekent dit allemaal???
Link naar reactie
[quote:cd110ff04d="kaisz"]hallo iedereen als ik cs wilt spelen en ik klik op een server gaat hij connection zoeken. maar dit lukt niet. waardoor kan het allemaal liggen??? ik heb alles opnieuw geinstalleerd de code opnieuw getypt maar nog blijft hij dit aangeven. hij blijft vast en gaat dan vanzelf stopppen met zoeken. zegt: could not attempt connection wat betekent dit allemaal???[/quote:cd110ff04d] Dat betekent dat de WON masterserver weer down was...... Probeer het na een tijdje opnieuw (soms de volgende dag)....... Had er gisterenavond ook last van (zo'n half uurtje).
Link naar reactie
Inderdaad de tip van Bart had bij mij het 'probleem' ook al opgelost. Ik vind het schild in 1.6 een leuk item, alleen zitten er in de beta nog wat bugs dat het niet alle kogels tegenhouden maar ik heb het eens geprobeer en het werkt fantastisch, verder vind ik de Famas een slecht wapen en de Galil is weer een bijzonder goeie versterking voor de Ts, wat voor mij in het nadeel is omdat ik meestal CT speel. :wink: Ook het ingebouwde WWCL in 1.6 vind ik een vooruitgang, nu zijn we eindelijk van die aangepast ex_interp enzo af en ik weet zeker dat een hoop goeie spelers in 1.6 niks meer waard zijn daardoor. Gelukkig heb ik nooit gedacht om m'n interp te veranderen en heb ik altijd op de standaard gespeel. Ik weet dat je bij het schild elk gewenst wapen kunt kopen dat je wilt, maar kun je als je als T een schild hebt opgepakt er ook Duals bij gebruiken? Lijkt me beetje dom. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...