Ga naar inhoud

C&C Generals Multiplayer


Aanbevolen berichten

[quote:122e4acdbe="keen"]Ey, heb je wel bij de opties menu van generals de LAN ip's "hetzelfde" geconfigureed dus bijvoorbeeld: PC1 IP: 192.168.0.1 PC2 IP: 192.168.0.2 PC3 IP: 192.168.0.3 etc etc. Dit kan overigens ook worden ingesteld bij de opties van TCP/IP Greetz KeeN[/quote:122e4acdbe] Bij mij staat het zo: PC1 (server): 10.0.0.1 PC2 (Mijne): 10.0.0.2 PC3 (Zusje): 10.0.0.3 Hetzelfde dus eigenlijk, dat kan het ook niet zijn denk ik :(
Link naar reactie
[quote:eda477a79e] Is het mogelijk om Generals via Direct Connect te spelen, niet in 'n LAN bedoel ik dan. We hebben alletwee C&C Generals illegaal, wel met 'n andere serie nummer geinstalleerd. Is het nu mogelijk om online tegen elkaar te spelen? [/quote:eda477a79e] Euhhh heb jij wel de FAQ gelezen er mogen namelijk geen 'illigale' dingen worden besproken op de forum. Dus zou ik zeggen BAD LUCK,NO SERVICE
Link naar reactie
[quote:b48adb6a45="Freedom Fighter"][quote:b48adb6a45] Is het mogelijk om Generals via Direct Connect te spelen, niet in 'n LAN bedoel ik dan. We hebben alletwee C&C Generals illegaal, wel met 'n andere serie nummer geinstalleerd. Is het nu mogelijk om online tegen elkaar te spelen? [/quote:b48adb6a45] Euhhh heb jij wel de FAQ gelezen er mogen namelijk geen 'illigale' dingen worden besproken op de forum. Dus zou ik zeggen BAD LUCK,NO SERVICE[/quote:b48adb6a45] IDD,... opzouten met je illegale vraagjes! Goede spellen verdienen gekocht te worden!
Link naar reactie
Ey, als je de ip's zo heb ingesteld 10.0.0.150 10.0.0.151 etc. Zou dit idd goed moeten werken dit is het probleem idd niet, helaas kan ik je ook niet verder helpen:( En het is idd mogelijk om via direct link over internet te spelen als je het ip van de ander weet :D, LET OP: achter een router is het nog niet mogelijk, maar dat wordt in patch 1.3 verholpen:D Greetz KeeN
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...