Ga naar inhoud

C&C Generals Multiplayer


Aanbevolen berichten

Kort het probleem: Op beide pc's werkt singleplayer prima, multiplayer (LAN) werkt alleen niet :( De pc's zien elkaar gewoon, in de verkenner en andere games werken wél. Ik heb al Delay ingesteld in het spel maar nogsteeds zien ze elkaar niet. Ik zal ff uitleggen hoe ons netwerk eruit ziet: - 1 hub - 1 server met de internet verbinding (adsl). - 3 client pc's (100 mbit) Het gaat dus om de client pc's, daar wil ik de game op starten, maar ze 'zien' elkaar simpelweg niet 'ingame' :-? Hoe krijg ik het wel aan het werk? Beide pc's hebben Xp prof...
Link naar reactie
Weet je zeker dat de firewall-instellingen van de pc's geen problemen geven ? Heb je het ping-commando geprobeerd ? Dat je via 'netwerkomgeving' de overige pc's wel kunt zien wil alleen maar zeggen dat Windows er wat van bakt (zeker als je naast TCP/IP nog een ander protocol hebt gekozen) // -- niks flauw dat dat niet meer kan ... d'r waren gewoon teveel mensen die er misbruik van maakten. Als je 3 pc's hebt die allemaal in staat zijn om C&C:G op fatsoenlijke resulotie/snelheid te spelen ... dan zijn die twee extra licenties maar een fluitje van een cent.
Link naar reactie
Ik heb geen firewall draaien op de client pc's en op de server heb ik hem uitgeschakeld. Maar mocht niet baten :( Naast TCP/ip heb ik verder niets draaien, andere spelletjes zoals CMR2 werken prima via het netwerk. Ik heb op beide pc's een crack geïnstalleerd en heb daardoor mn cd's niet nodig :) Het probleem is dus gewoon dat de pc's elkaar niet zien in de lobby van C&C en ook direct ip werkt niet :cry: Ze zouden elkaar gewoon moeten zien, ik krijg niet eens de melding van de gelijke serials :lol:
Link naar reactie
Op die ene pc gebruik ik hem idd illegaal, maar ben ook niet van plan om voor 2 pc's een licentie te gaan kopen, 100 euro :o om af en toe ff multiplayer te spelen is me een beetje te gortig! Die crack heb ik gewoon ff van internet gehaald, zodat ik die cd's niet meer nodig heb, ik vind het zwaar irritant als ik elke keer die cd's moet wisselen als ik een ander spel wil doen. Multiplayer zou gewoon moeten werken, oke, hij zou kunnen komen met de melding dat de codes gelijk zijn (heb ik van andere mensen gelezen dat die deze melding krijgen), maar ze zouden elkaar wél moeten zien :-? Ik zal hem wel ff opnieuw installeren op de andere pc met een andere code, misschien werkt dat... :)
Link naar reactie
[quote:1803499c00="2FAST"]//Speedy// Je moet de game met CD2 starten en niet met CD1, die optie werkt dus niet :( [/quote:1803499c00] [quote:1803499c00="speedy"] Er zitten 2 CD's bij generals en bij mijn weten kan je dus ook met z'n 2-en legaal gamen. Dus gooi die kopie eraf en probeer het nog is met de goeie versie en dan zonder cracks en flauwekul. [/quote:1803499c00] Vaag gedoe, volgens speedy kan je het spel spelen met beide cd's, en volgens 2fast kun je het alleen spelen met cd 2.......... Ik heb het nog even geprobeert, maar ik kan het spel alleen maar starten met CD 1 :-? :( :o :roll:
Link naar reactie
Ik zie dat er een nieuwe patch is voor C&C, patch 1.2 :) Misschien is dat de oplossing. ------------- Command & Conquer Generals™ Auto Patch 2/14/03 Improved the online chat lobby lag Fixed the ping indicator in the chat lobby Added some more lobbies to spread out the load Fixed the accuracy of the games info displayed in the chat lobby ------------- //kanertw// Het zou best zo kunnen zijn dat je met CD1 moet starten hoor, dan heb ik het verkeerd neergezet :oops:
Link naar reactie
[quote:0fcce6a4f5="kanertw"] Vaag gedoe, volgens speedy kan je het spel spelen met beide cd's, en volgens 2fast kun je het alleen spelen met cd 2.......... Ik heb het nog even geprobeert, maar ik kan het spel alleen maar starten met CD 1 :-? :( :o :roll:[/quote:0fcce6a4f5] hoho, ik heb dit spel zelf niet, maar aangezien het bij Tiberian Dawn, Red Alert en Tiberian Sun zo moest ben ik ervan uitgegaan dat het bij deze ook zo zou gaan. Helaas werkt dat dus niet (ERG slecht Westwood), maar misschien verhelpt bovengenoemde patch dat probleem?
Link naar reactie
Yo, ik speel nu al een weekje met veel plezier generals over LAN/internet! :D Ik raad je wel aan om IPX te installen, want volgens mij is dit namelijk benodigt (was bij de oude c&c's ook al het geval) Het is iig niet nodig als je over LAN wilt spelen om updates te downloaden! (zorg btw wel dat alle computers op dezelfde generals versie draaien) Greetz KeeN
Link naar reactie
Ik heb net de 1,2 patch op beide pc's gezet en dat helpt niet, zelfde probleem :( Ook heb ik op beide pc's IPX/SPX gezet, maar nogsteeds zien de 2 pc's elkaar niet in het netwerk. Als ik direct connect doe kijg ik: 'Connection timed out' :-? De cd-truck werkt trouwens, cd verwijderen als het spel is opgestart, maar dan werkt multiplayer nog niet goed :cry: Wat kan ik nog proberen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...