Ga naar inhoud

half life update


Aanbevolen berichten

hallo ik heb half life geinstaleerd. Maar als ik via gamespy mulitiplayer wil spelen moet ik mijn half life updaten. Ik heb de update gedownload maar als ik wil instaleeren dan bijft die op het helft vast en vraagt die vraagt die doorgaan of stoppen als ik op doorgaan klik gebeurt er niets ik moet wel stoppen kliken en dan sluit die die instalatie af. wie kan mij helpen alvast bedankt Mehmet
Link naar reactie
Een illegale link hoeft niet, als je over illegale spellen praat die je aan de praat wilt hebben, is dit ook niet toegestaan. Advies: koop het spel voor 5 euro bij Bart Smits, heb je een geldige serial en kan je online spelen. Of de Half-Life Generation 2 pack voor 15 euro bij Dynabyte. Daar zit Half-life, Counterstrike en Opposing Force bij.
Link naar reactie
Ah je hebt de RETAIL versie (stand alone). Download hem anders van games.xs4all.nl van versie 1.xx naar 1.5 (ongeveer 100 mb?) Via de Half-life updater wil het weleens verkeerd gaan. En daarbij zag ik ook eenzelfde topic van jou over problemen met Counterstrike. Kan me niet voorstellen dat die cd een originele is. Je vriend kan hem dus illegaal hebben. Mocht je problemen blijven houden, adviseer ik je om toch een origineel te kopen (zelf).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...